۰۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۹۱۴۷۵
مدیر حوزه علمیه امام خمینی اهواز:

فعالیت‌ مبلغان زمینه‌ساز جامعه توحیدی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز اظهار داشت: روحانیان و مبلغان با حضور پیگیر و مستمر فرهنگی، جامعه را به سوی جامعه توحیدی و سربازی حضرت ولی‌عصر(عج) آماده می‏کنند.
روحانيت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مسعود بهرامپور، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، شب گذشته، در آیین عمامه گذاری 63 طلبه این حوزه علمیه اظهار داشت: فعالیت‏های فرهنگی در جامعه باید با حضور روحانیان رونق بگیرد و در این باره باید تنها روحانی درباره اصول دینی نظر دهد.

حجت‏الاسلام بهرام‌پور در ادامه سخنان خود با تأکید بر این‌که روحانی باید سنگربان ولایت باشد، گفت: ولایت اصل اساسی دین است و باید در سنگر ولایت با تلاش بسیار زیاد کوشید تا جامعه در مفاسد دست و پا نزند؛ روحانیت قشر امین جامعه است و باید در این باره از این قشر بی‏ادعای جامعه استفاده بیشتر شود.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، لباس روحانیت را لباسی مقدس توصیف کرد و گفت: از امروز در لباس پیامبر، باید الگویی مناسب برای جامعه باشیم؛ از این رو باید دقت بسیار زیادی در رفتار و برخوردهای خود در جامعه داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت‏های فرهنگی طلاب حوزه علمیه اهواز بیان داشت: فعالیت فرهنگی در مساجد اهواز با حضور روحانیان جلوه خاصی پیدا کرده است، چراکه روحانیت جامعه را به سوی جامعه توحیدی و سربازی حضرت ولی‌عصر(عج) آماده می‏کند.

حجت‏الاسلام بهرام‌پور با تأکید بر این‌که روحانیان باید در فعالیت های فرهنگی به جوانان توجه بیشتری کنند، گفت: مبلغان، طراحی و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی خود را متناسب با ظرفیت‌های ارزنده‌ جوانان پی‌گیری کنند. ‌/945/پ202/س
ارسال نظرات