۰۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۹۱۴۷۹
آیت الله طبرسی:

تحقق عدالت جهانی در گرو نهادینه شدن فرهنگ غدیر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر جهانی شدن فرهنگ غدیر گفت: تحقق عدالت واقعی در جهان نیازمند نهادینه شدن فرهنگ غدیر در میان ملت های دنیا است.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان، با گرامیداشت هفته بسیج، بصیرت و ولایت پذیری را مهم ترین شاخه بسیج و بسیجیان دانست و گفت: نیروی مردمی بسیج همواره در طول دوران پس از انقلاب مدافع اصلی آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی بوده است.

وی با اشاره به حضور فعال بسیج در عرصه های مختلف نظامی، دفاعی، سیاسی، فرهنگی، سازندگی و علمی افزود: کارنامه بسیج در طول دوران پس از انقلاب کاملاً روشن و افتخار آمیز است.

خطیب جمعه ساری، حضور بسیج در عرصه های مختلف کشور را موجب افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: این نیروی مردم یادگاری بزرگ از معار کبیرانقلاب اسلامی ایران است که باید تقویت شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یکی از مهم ترین وظایف امروز بسیج را مقابله با توطئه های نرم دشمنان نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: حضور نیروهای بسیج و مردمی در فتنه های سال گذشته بسیار تأثیر گذار بود.

آیت الله طبرسی با بیان این که حضور در زیر پرچم ولایت و رهبری افتخار مهمی برای بسیجیان است، اضافه کرد: بسیج همواره خود را مدفاع اصلی ولایت می داند و همین مسأله موجب عصبانیت دشمنان نظام اسلامی شده است.

امام جمعه ساری همچنین به دیدار 110 هزار نفری روز گذشته بسیجیان با رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این حضور بی نظیر اوج دلدادگی بسیجیان به مقام عظمای ولایت بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک عید سعید غدیر، این عید را یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ملت مسلمان ایران اسلامی بار دیگر با شکوه تر از سال های گذشته این عید بزرگ را جشن گرفتند.

آیت الله طبرسی، نهادینه کردن فرهنگ صحیح غدیر را موجب تحقق عدالت در جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: همه متولیان دینی و فرهنگی باید تلاش کنند تا فرهنگ اصیل غدیر در سطوح مختلف جامعه نهادینه شود.

وی با بیان این که امروز باید برای جهانی شدن فرهنگ غدیر تلاش مضاعفی داشت، افزود: تحقق عدالت واقعی در جهان نیازمند نهادینه شدن فرهنگ اصیل غدیر در میان ملت های دنیا است.

خطیب جمعه ساری همچنین بر ترجمه نهج البلاغه به زبان های مختلف تاکید کرد و گفت: غدیر اکمال دین است و اسلام بی غدیر پذیرفته نیست.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود جدایی بسیج و روحانیت از رهبری را یکی از توطئه های شوم دشمنان نظام اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه علیرغم همه سرمایه گذاری های دشمنان در این خصوص، بسیج و روحانیت ولایت مداری آن روز به روز بیشتر می شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن سفر سوم هیأت دولت به استان اشاره کرد و گفت: مردم ولایت مدار مازندران همانند گذشته استقبال کم نظری از رییس جمهور خواهند داشت./950/پ201/الف
ارسال نظرات