۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۹۲۰۸۵
مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان:

هیأت های مذهبی تبیین کننده فرهنگ مهدویت باشند

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان، اظهار داشت: هیأت های مذهبی سبب تبیین مسایل مرتبط با امام زمان(عج) و فرهنگ مهدویت در بین جوانان و نوجوانان باشند.
عزاداري امام حسين ، محرم، عاشورا
احمد پور فرجی، مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ارتباط بین قیام امام زمان(عج) با واقعه عاشورا، اظهار داشت: امام زمان(عج) به عنوان منتقم آل محمد با پیروی از امام حسین ظهور می کند و با کفار وارد نبرد خواهد شد؛ از این رو قیام مهدی موعود گره خورده با قیام امام حسین است.

مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان با اشاره به چگونگی استفاده از ظرفیت های عاشورا، گفت: افزایش عشق و معرفت، نسبت به امام زمان(عج)، راه اندازی هیأت های مذهبی، گسترش مباحث عاشورایی و برپایی مراسمات عزاداری، از مواردی هستند که می تواند در گسترش ظرفیت های عاشورایی تأثیر گزار باشند.

احمد پور فرجی بیان این که هیأت های مذهبی تأثیر بسزایی در تبیین مباحث مهدویت دارد، اذعان داشت: هیأت های مذهبی یکی از عواملی بودند که موجب شکل گیری انقلاب اسلامی ایران شد، و امروزه نیز می توان با استفاده از ظرفیت هیأت های مذهبی، مسایل مرتبط با امام زمان(عج) و فرهنگ مهدویت را در بین جوانان و نوجوانان ایران اسلامی تبیین کرد.

مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان به پیام های صادر شده از واقعه عاشورا اشاره و تصریح کرد: استقامت دردین، افزایش سطح اعتقادی جامعه و خدمت گزاری به مردم، از پیام های واقعه عاشورا هستند./945/ت303/ص
ارسال نظرات