۱۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۹۲۱۹۷
امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز:

انقلاب اسلامی انقلاب امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز، انقلاب اسلامی را انقلاب امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و اذعان داشت: جامعه ای ایده آل و سعادتمند است که خس و خاشاک موجود در جامعه را به واسطه امر به معروف و نهی از منکر پاک سازی کند.
حجت الاسلام محسن پور، امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام اسدالله محسن پور، امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز، در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، با تقدیر و تشکر از حضور پر شور مردم اهواز در اعیاد غدیر، محور اصلی این حضور با شکوه را آیت الله موسوی جزایری خواند و گفت: تبعیت و پیروی از ولایت آمیخته با جان و روح مردم خوزستان است.

وی به فرا رسیدن ماه محرم اشاره و خاطر نشان کرد: عزاداری در ماه محرم تنها مختص شیعیان نیست، بلکه مختص همه مردم آزادی خواه و عدالت خواه جهان به برپایی آیین های عزاداری برای سید و سالار شهیدان اهتمام می ورزند.

استاد حوزه و دانشگاه، امام حسین(ع) را شهید راه حق و عدالت دانست و ابراز داشت: اباعبدالله الحسین(ع) برای احیای دین پیامبر گرامی اسلام در این راه گام نهاد و به فیض شهادت نائل شد.

حجت الاسلام محسن پور در ادامه سخنان خود به تفسیر شعار «هل من ناصر ینصرنی» اباعبدالله(ع) پرداخت و بیان داشت: هدف امام از این شعار رهایی مردم از بند هوا و هوس های دنیوی است.

امام جمعه موقت کوت عبدالله در بخش دیگری از سخنان خود به درس های قیام امام حسین(ع) اشاره و تصریح کرد: درس کلیدی و مهم حادثه عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است که این مسأله حساس ترین مسأله در جامعه اسلامی می باشد؛ بنابراین جامعه ی بی بهره از امر به معروف و نهی از منکر از ولایت مداری خارج خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که انقلاب اسلامی ما انقلاب امر به معروف و نهی از منکر است، یادآور شد: جامعه ای ایده آل و سعادتمند است که خس و خاشاک موجود در جامعه را به واسطه امر به معروف و نهی از منکر پاک سازی کند.

حجت الاسلام محسن پور به هیجدهم آذر روز معرفی رژیم بعث عراق به عنوان کشور متجاوزگر به مرزهای ایران اسلامی از سوی سازمان ملل اشاره و تأکید کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، جنگ ایران تنها با کشور عراق نبود، بلکه با همه کشورهای سلطه طلب جهان بود.


امام جمعه موقت کوت عبدالله در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: کلید اصلی پیروزی ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس تبعیت و پیروی از ولایت فقیه است./945/پ202/ص
ارسال نظرات