۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۳
کد خبر: ۹۲۳۵۸
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی:

اقدام بسیجی دانشجویان متعهد 16 آذر را زنده می کند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است عده ای در محیط دانشگاهی وجود داشته باشند که به دنبال سوء استفاده از موقعیت هایی این چنین برای موج سواری باشند، اما مطمئنا دانشجویان این اجازه را به آنها نخواهند داد.
حجت الاسلام آقا تهراني
حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با برگزاری سالگرد روز دانشجو در 16آذر اظهار داشت: دانشجویان متعهد در گرامیداشت روز دانشجو، هوشیارانه هر فرصتی را از سوء استفاده گران دانشجو نما بگیرند.

وی افزود: به طور قطع در صورت لزوم جنبش دانشجویی به موقع و هوشیارانه عمل خواهد کرد و هر گونه راه را برای عده ای دانشجو نما خواهد بست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ممکن است عده ای در محیط دانشگاهی وجود داشته باشند که به دنبال سوء استفاده از موقعیت هایی این چنین برای موج سواری باشند،اما مطمئنا دانشجویان این اجازه را به آنها نخواهند داد.

عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنبش دانشجویی ارزشی، در صحنه ها حضور دارد ابراز داشت:اقدام بسیجی جنبش دانشجویی 16 آذر را زنده خواهد کرد. /955/ت303/ج
ارسال نظرات