۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۹۳۰۳۶

پیکر فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان فردا در تبریز تشییع می‌شود

خبرگزاری رسا ـ پیکر شهید امیرسرتیپ رحمان فروزنده فرمانده فقید لشکر 21 حمزه سید‌الشهدای آذربایجان فردا در تبریز تشییع می‌شود.
شهيد فروزنده
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریزبه نقل از روابط عمومی لشکر 21 حمزه آذربایجان، مراسم تشییع پیکر شهید امیر سرتیپ رحمان فروزنده و همرزم دیگرش شهید سروان اوردیخانی از مقابل درب اصلی لشکر به سمت میدان ساعت تبریز برگزار می‌شود.

پیکر فرمانده لشگر 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان پس از تشییع در تبریز برای خاکسپاری به زادگاه خود شهر زنجان منتقل می‌شود.

گفتنی است، رحمان فروزنده ظهر یکشنبه بیست و دوم آذرماه جاری به هنگام بازگشت از رزمایش بزرگ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب کشور به تبریز، در اثر واژگونی خودرو به همراه دیگر همرزمش سروان «اوردیخانی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید سرتیپ فروزنده از جانبازان دوران دفاع مقدس بود که در چند عملیات بزرگ و موثر حضوری فعال داشته و با شایستگی مراتب فرماندهی گروهان و گردان را در دوران دفاع مقدس در لشکرهای 16 و 77 و همچنین فرماندهی تیپ 45 تکاور و جانشین لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه خراسان را طی کرده و با توجه به رشادت‌ها و توفیقات متعدد و شایستگی‌های علمی و عملیاتی از دو سال قبل به فرماندهی لشکر 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان منصوب شد.

شهید سرتیپ فروزنده، با شایستگی مراتب فرماندهی گروهان و گردان را در دوران دفاع مقدس در لشکرهای 16 زرهی قزوین و 77 پیاده خراسان و فرماندهی تیپ 45 تکاور و جانشین لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه خراسان را طی کرد و با توجه به رشادت‌ها و توفیقات متعدد و شایستگی‌های علمی و عملیاتی از دو سال قبل به فرماندهی لشکر 21 حمزه سیدالشهدا آذربایجان منصوب شده بود.

رحمان فرزونده با 48 سال سن متولد شهرستان زنجان بوده که از وی دو فرزند دختر و پسر به یادگار مانده است./935/د102/س
ارسال نظرات