۲۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۹۳۲۰۶
مولوی نظیر سلامی:

شیعه و سنی با حفظ وحدت نقشه های دشمنان را خنثی کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، با محکوم کردن جنایات تروریستی شهر چابهار، از شیعیان و اهل تسنن این منطقه خواست با هوشیاری و بیداری، وحدت و برادری خود را حفظ کنند.
مولوي نظير احمد سلامي
مولوی نظیر احمد سلامی نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جنایت تروریستی شهر چابهار در تاسوعای حسینی، این حادثه را محکوم کرد و کشته و زخمی شدن شماری از هموطنانمان در این حادثه را تسلیت گفت.

وی با اشاره به ابعاد این جنایت وحشیانه و تروریستی، ابراز داشت: دست جنایت کار استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی بار دیگران از آستین عاملان و مزدوران پلید بیرون آمد و در تاسوعای حسینی و در هنگام عزاداری امام حسین(ع) عده زیادی از هموطنانمان را به شهادت رساند.

نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ما ضمن محکوم کردن این حادثه و جنایت وحشیانه، از مسؤولان امنیتی و قضایی می خواهیم تا به سرعت عاملان این جنایت تروریستی را شناسایی و به سزای اعمال ننگین شان برسانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هر گروه و جریانی که مباشر مستقیم این جنایت باشد، اما نباید از نظر دور داشت که استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی که دشمنان دائمی نظام اسلامی هستند، پشت سر این جنایت قرار دارند.

مولوی نظیر سلامی ابراز داشت: اینها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دست به هر حربه ای زده اند تا بتوانند نقشه های شوم خود را عملیاتی کنند، اما خوشبختانه با بیداری ملت ایران راه به جایی نبرده اند.

وی افزود: اینها در صدد هستند تا با استفاده از موقعیت های مذهبی و مناسبت های مقدس همچون تاسوعا بین مسلمانان و شیعه و سنی تفرقه و اختلاف بیندازند و مسلمانان را رو در روی هم قرار دهند.

مولوی نظیر احمد سلامی گفت: با توجه به توصیه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت و دشمن شناسی مردم، شیعیان و اهل تسنن منطقه باید اخوت و برادری خود را حفظ کنند و با شعور، بصیرت و بینش سیاسی دشمنان را بشناسند و با حفظ وحدت نقشه های آنان را خنثی کنند. /924/ت301/ج
ارسال نظرات