۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۹۳۷۲۲
سردار فضلی:

نقش رهبری در خنثی شدن فتنه 88 کلیدی بود

خبرگزاری رسا ـ جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: در جریان فتنه، نقش رهبری نقش کلیدی و مهمی در خنثی سازی توطئه بزرگ استکبار جهانی بود و مردم در سایه بصیرت از این طوفان پر تلاطم عبور کردند.
فتنه 88
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین امروز در یادواره شهدای شهرستان بناب با اشاره به رشادتهای ملت ایران در طول 8 سال دفاع مقدس اضهار داشت: دفاع مقدس ملت ایران الگو گرفتن از حماسه همیشه جاوید عاشورا بود و ملت ایران در حماسه جاویدان کارنامه درخشانی را در تاریخ ثبت کرده اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: دنیا میدان امتحان است، در جریان فتنه نقش رهبری نقش کلیدی و مهمی در خنثی سازی توطئه بزرگ استکبار جهانی بود و مردم در سایه بصیرت از این طوفان پر تلاطم عبور کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: در 8 سال دفاع مقدس مردم شهرستان بناب با تمام وجود در میدان رزم حاضر شدند و نقش علمای این شهرستان و طلاب عزیز نقش تأثیرگذاری در دفاع مقدس بود و فرزندان شهرستان بناب نماد اخلاص و تقوا در لشکر عاشورا و سایر یگانها رزمی در دفاع مقدس بوده اند.

سردار فضلی تقدیم 370 شهید را بیانگر عشق و ارادت مردم بناب به اسلام و قران دانست و تأکید کرد: زنان و مردان شهرستلان بناب در دفاع مقدس عاشقانه و عاشورایی جنگیدند.

وی در ادامه گفت: نیروهای مخلص آذربایجانی در دفاع مقدس نقش اساسی داشته اند و لشگر عاشورا در دفاع مقدس نماد اقتدار و غیرت بوده است و جوانان آذربایجانی با شور حسینی و عشق عاشورایی در برابر دشمنان ایستادند و حماسه های بزرگ آفریدند، دفاع مقدس شاهد ایثار و اجوانان آذربایجانی در دفاع از اسلام و قرآن بوده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: پیام ایثارگران دفاع مقدس و شهدا پیام ایستادگی و مقاومت در استمرار راه سرخ شهیدان کربلایی است، رزمندگان اسلام با ایستادگی در برابر متجاوزین درس استقامت به ملت ایران برای همه نسل ها آموختند، ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است و ملت ایران هیچگاه ایثار این مردان را در جبهه های جنگ فراموش نخواهند کرد./935/د103/س
ارسال نظرات