۰۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۹۳۸۵۷
امام جمعه اردبیل:

تبلیغات دشمنان علیه طرح هدفمندی یارانه ها بی‌ثمر است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: تبلیغات سوء گسترده دشمنان علیه طرح هدفمندی یارانه ها کور و بی فایده خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي    امام جمعه اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید‌حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در خطبه‌ های نماز جمعه با اشاره به آغاز طرح هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: اجرای صحیح و قدم به قدم این طرح به صلاح کشور است.

وی با بیان اینکه دولت باید اقدامات لازم برای رفاه حال اقشار آسیب پذیر جامعه داشته باشد، گفت: اجرای این طرح با شیب درست اصلاح قیمت ها موثر خواهد بود و مصلحت کشور نیز در اجرای صحیح و عادلانه این طرح است.

امام جمعه اردبیل همچنین با تاکید بر نظارت دقیق دولت بر قیمت های بازار تصریح کرد: بی‌توجهی به این امر زمینه برخی گرانی‌ها و بی‌سروسامانی‌ها را در بازار به وجود می‌آورد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی خطاب به بازاریان نیز خاطر نشان کرد: متاسفانه عده ای افزایش بهای مواد سوختی را بهانه ای برای بالا بردن قیمت کالاها و خدمات خود قرار می دهند، در حالیکه این عمل آنان غیرقانونی و غیرشرعی است.

وی در ادامه با اشاره به تبلیغات سوء گسترده دشمنان علیه طرح هدفمندی یارانه ها تصریح کرد: همزمان با اجرای این طرح امپراطوری رسانه‌ای غرب نیز به کار افتاده و با تمام توان ملت را در اجرای این قانون مایوس نشان می دهد.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه تبلیغات سوء دشمنان علیه طرح هدفمندی یارانه ها کور و بی فایده خواهد بود، تصریح کرد: باعث تاسف است که کشور مدعی قدرت اول در جهان تمام مسایل داخلی خود را رها کرده و اولویت خود را در پرداختن به مسایل درونی کشورمان قرار داده است تا بتواند جای پایی برای خود پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوگواری های مردم اردبیل در رثای اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: عزادارای با معرفت فضائل معنوی بزرگی به همراه دارد، باید قدر عزاداری و گریه بر حسین(ع) را بدانیم.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی تصریح کرد: آن حضرت شیعه 10 روز محرمی نمی‌خواهد بلکه باید اعمال و رفتارهای خود را به گونه‌ای تنظیم کنیم تا در تمام فصول و زمان‌ها شرمنده امام حسین (ع) در این دنیا و در آخرت نباشیم. /935/پ202/ص
ارسال نظرات