۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۹۳۹۵۸
عضو مجلس خبرگان رهبری:

قوه قضائیه در برخورد و موضع گیری علیه فتنه گران هم جدی باشد

خبرگزاری رسا ـ یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اجرای دقیق حدود الهی و برخورد قاطع با مخلان امنیت جامعه را خواسته جدی مردم از دستگاه قضایی دانست و تاکید کرد: دستگاه قضا در برابر فتنه گران نیز با قاطعیت اعلام موضع کند.
2/ حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام و المسلمین محمود عبداللهی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به رویکرد دستگاه قضایی کشور در برخورد جدی و قاطع با مخلان امنیت اجتماعی و اخلاقی تصریح کرد: این رویکرد بسیار خوب و مثبت است.

این استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: از نظر معارف و احکام دین، حدود الهی را نباید تعطیل کرد، تعطیل کردن حدود الهی، مسامحه و تاخیر در اجرای حدود الهی آسیب ها و آفات بسیاری را به همراه دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اجرای احکام و حدود دینی و الهی را امری ضروری دانست و تصریح کرد: باید با کسانی که حقوق مردم را نادیده می گیرند و امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه را سلب می کنند، طبق موازین با قاطعیت برخورد شود.

وی ادامه داد: برخورد با چنین افرادی که امنیت جامعه را سلب می کنند، خواسته جدی مردم از دستگاه قضایی کشور است، مردم اگر احساس می کنند در احکام و حدود دین مسامحه نمی شود بسیار امیدوار می شوند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: این مساله امری بسیار منطقی و موجه است که مردم ببینند دستگاه قضا با جدیت و قاطعیت با مجرمان و مفسدان در عرصه های مختلف برخورد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی تصریح کرد: مردم انتظار دارند که در برخورد با مخلان امنیت روانی و اخلاقی جامعه تسامح و سهل انگاری نشود و در همه امور حدود الهی اجرا شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در عین حال دستگاه قضایی کشور باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری و خطوطی که ایشان ترسیم می کنند، توجه و به مشاوره های دلسوزان انقلاب اعتنا کنند.

وی بیان داشت: اگر دستگاه قضا به این امور توجه کند مردم هم خوشحال تر هستند و این مساله همچنین عامل تقویت امنیت از جهات مختلف می شود و رویکرد بسیار خوب و پسندیده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انتظار از دستگاه قضایی کشور این است که این قاطعیت و عدم تسامح همه جانبه باشد، تاکید کرد: دستگاه قضایی کشور همان طور که نسبت به کسانی که مسائل امنیتی جامعه را به خطر می اندازند باید قاطع باشد، همین قاطعیت و موضع گیری در برابر عوامل فتنه و کسانی که در فتنه سال گذشته با دشمنان هماهنگی داشتند، را باید با در نظر گرفتن مصالح کشور اعمال کند تا خدایی ناکرده برخی از جریانات فتنه تحت عناوین خاص احساس امنیت نکنند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات