۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۹۴۴۴۵
آیت الله جنتی در جمع مردم ارومیه:

دشمنان نمی توانند قدرت اسلام را بپذیرند

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای نگهبان در جمع مردم ارومیه، با تاکید بر این‌که پیام 9 دی را باید دنیا بفهمد، گفت: مرگ بر آمریکا، وحدت و همبستگی، تبعیت از ولایت فقیه و تثبیت و تایید حکومت اسلامی ایران از مهم ترین پیام های قیام تاریخی 9 دی در برابر ظالمان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.
آيت الله احمد جنتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان قانون اساسی، نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ظهر امروز در جمع مردم ارومیه افزود: ملت ایران مردمی با بصیرت، هوشیار، ایثارگر، همیشه در صحنه است که جز خداوند کسی نمی تواند از اخلاص، فداکاری، و صلابت آنها تقدیر کند.

وی با اشاره به استمرار انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که پس از سی و دو سال هنوز با اقتدار و صلابت و با همراهی مردم به حرکت خود ادامه می دهد.

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی، به انتخابات دوره دهم اشاره و بیان کرد: جمع آوری 40 میلیون رای از صندوق‌ها امری بی سابقه بود که ملت با حضور گسترده نشان دادند که هنوز با گذشت سی و دو سال از عمر نظام بی تفاوت نشده‌اند و احساس وظیفه می‌کنند.

وی روحیه اسلام‌خواهی و پشتیبانی از حکومت تحت رهبری ولی فقیه را نشان از اسلامیت مردم دانست و عنوان کرد: عشق به ولایت فقیه و نظام اسلامی عشق الهی است و از پیروی از انبیا و اولیا سرچشمه می گیرد به طوری که در ماه‌های محرم و صفر شور حسینی معجزه می کند.

دشمنان نمی‌توانند قدرت اسلام را بپذیرند


آیت الله جنتی اظهار داشت: دشمنان نمی توانند قدرت اسلام را تحمل کنند چراکه به جایی رسیده که همه ابرقدرت‌ها را به زانو در آورده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اعلام این که ظالمان، مستکبران و زورگویان جهان از اسلام هراس دارند و آن را تهدید تلقی می کنند، تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای نابودی و از پاشیدن انقلاب اسلامی به ایجاد تفرقه و اختلاف و جداکردن مردم از نظام و ولایت می پردازند چراکه آنها می دانند حکومتی که پشتیبانی مردمی نداشته باشد مشروعیت نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: بدخواهان نظام بالاخره تیر خلاص برای خارج کردن مردم از صحنه را سال گذشته رها کرده و با بهانه قرار دادن انتخابات به ایجاد آشوب و براندازی نظام اقدام کردند.

آیت الله جنتی با ذکر این‌که فتنه گران به شکستن شیشه و آتش زدن اموال عمومی بسنده نکردند، گفت: آنها با جسارت تمام عکس امام راحل را پاره، پرچم امام حسین را به آتش کشیده و عزاداران حسینی را مورد حمله قرار دادند و با این اعمال حقیقت خود را بر هگان آشکار کردند.

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی، با تاکید بر اینکه انتخابات بهانه بود، یادآور شد: در جریان فتنه سال 88 همه فرقه های منحرف و ضد انقلابی هم دست و به دنبال ایجاد حکومت غیر اسلامی و غرب پسند بودند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در روشنگری جامعه تصریح کرد: مردم با بصیرت و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری روز 9 دی به صحنه آمدند و نشان دادند که حکومت مردمی است.

آیت الله جنتی با اعلام این‌که ملت با به راه انداختن حماسه تاریخی 9 دی هر آنچه را که دشمن رشته بود، پنبه کرد، افزود: اگر بصیرت مردم نبود و حماسه 9 دی اتفاق نمی افتاد جمهوری اسلامی ایران سال گذشته سقوط می کرد، بنابراین مردم مردم باید وحدت خود را تداوم بخشند چراکه اختلاف در جهان اسلام مشروع نیست.

وی با تأکید بر این‌که پیام 9 دی را باید دنیا بفهمد‌، گفت: مرگ بر آمریکا، وحدت و همبستگی، تبعیت از ولایت فقیه و تثبیت و تأیید حکومت اسلامی ایران از مهم ترین پیام های قیام تاریخی 9 دی در برابر ظالمان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در پایان به اجرای طرح هدفمند‌کردن یارانه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح عدالت در جامعه برقرار شده و میزان فقر در کشورمان به حداقل می رسد.

تجمع بزرگ مردم ارومیه به مناسبت گرامی داشت حماسه تاریخی 9 دی با حضور مسؤولان استانی به ویژه استاندار آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در مصلای امام خمینی‌(ره) این شهرستان برگزار شد./936/پ201/س
ارسال نظرات