۱۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۹۴۵۱۳
آیت الله موسوی جزایری:

آمریکا، کارگردان اصلی فتنه در ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که خواص بی بصیرت پیاده نظام آمریکا در فتنه 88 هستند، اذعان داشت: اتاق جنگ ضد ایران در آمریکا هدایت می شود که گرد و غبار آن با همکاری سران فتنه و خواص بی بصیرت به داخل کشور سرایت کرده است.
آيت الله موسوي جزايري آيت الله موسوي جزايري در نماز جمعه کوت عبدالله اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه کوت عبدالله اهواز با اشاره به این که ما بندگان در همه مراحل زندگی خود نیازمند خداوند هستیم، اظهار داشت: وقتی که مصیبتی برکسی نازل شود وظیفه داریم که به درگاه خداوند تبارک و تعالی تضرع کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه مردمی نهم دی، اظهار داشت: اهانت به شعائر امام حسین(ع) در عاشورای سال 88 توسط عده ای خیانتکار و منافق سبب شد تا مردم آگاه و روشنگر ایران با عمل به گفتمان امام و رهبری حماسه ای ماندگار به نام حماسه 9 دی را در تاریخ ثبت کنند.

استاد عالی حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به این که آمریکا کارگردان اصلی فتنه در ایران است، ابراز داشت: در عاشورای 88 فتنه گران با اهانت به ساحت مقدس امام حسین(ع) ذلت و خواری خود را نشان دادند که با خروش مردم با بصیرت و همیشه در صحنه ایران فتنه منافقین خنثی و جوابی دندان شکن به معاندین ابی عبدالله الحسین(ع) دادند.

استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه خوزستان با بیان این که خواص بی بصیرت پیاده نظام آمریکا در فتنه 88 هستند، خاطر نشان کرد: اتاق جنگ ضد ایران در آمریکا هدایت می شود که گرد و غبار آن با همکاری سران فتنه و خواص بی بصیرت به داخل کشور سرایت کرده است.

امام جمعه اهواز با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر «ما هرچه داریم از برکت تاسوعا و عاشورای حسینی است،» بیان داشت: در دوران انقلاب مردم با حضور گسترده در راهپیمایی های تاسوعا و عاشورای حسینی ستون فقرات رژیم پهلوی را به لرزه درآوردند و باعث سقوط حکومت پهلوی شدند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل دولت قانونی عراق اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم که این دولت شیعی در همه عرصه ها با همکاری و حمایت مرجعیت و مردم پیروز باشد و بتواند در برابر موج عظیم قتنه گران ایستادگی کند.

آیت الله موسوی جزایری در پایان سخنان خود به شهادت حضرت امام سجاد(ع) اشاره و تصریح کرد: امام زین العابدین(ع) پیام رسان اصلی واقعه کربلا است که با آن خطبه های کوبنده پایه های حکومت سفاک یزید را به لرزه درآورد./945/پ201/س
ارسال نظرات