۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۹۴۵۷۴

نام‌نویسی اینترنتی حوزه دانشجویی شهید بهشتی واحد تبریز آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه دانشجویی شهید بهشتی واحد تبریز از آغاز نام‌نویسی اینترنتی دوره جدید این مرکز در بین دانشجویان دانشگاه‌های آذربایجان شرقی علاقه‌مند به آشنایی با معارف اسلامی در سال جاری خبر داد.
كلاس درس حوزه علميه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز ، حجت الاسلام مشهود عینلو گفت: دانشجویان علاقمند برای ثبت نام در این حوزه می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.HDSB.IR و تکمیل فرم ثبت نام به همراه مدارک لازم همه روزه از ساعت هشت صبح تا 15 بعد از ظهر به مرکز این حوزه واقع در دانشگاه تبریز، دانشکده دامپزشکی طبقه همکف اتاق های شماره (7 ، 8 ، 10)تحویل دهند.

وی با بیان اینکه حوزه دانشجویی شهید بهشتی واحد تبریز در سال 1379 در دانشگاه تبریز تاسیس شده و هم اکنون 330 نفر دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند، یادآور شد: دروس ارایه شده در این حوزه دانشجویی 60 واحد در شش ترم به پایان می رسد.

به گفته وی ثبت نام این دوره تا 15 دی ماه جاری ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام عینلو، با بیان اینکه کلاس های این مرکز هر هفته بعد ازظهر روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برگزار می شود، تشریح کرد: حوزه علوم اسلامی دانشجویی علاوه بر ارایه دروس ارایه شده در فعالیت های فرهنگی متنوعی از جمله شرکت در کارگروه های مطالعاتی، شرکت در کانون حوزه دانشجویی و حضور در هیات حوزه دانشجویی مشارکت فعالی دارد.

به گفته وی حفظ قرآن کریم، فقه و اصول فقه، صرف و نحو، معارف شیعه، ترجمه و مفاهیم قرآن، نظام سیاسی اسلام، تاریخ اسلام، حدیث شناسی، ادبیات عرب، منطق، فلسفه اسلامی، فقه، کلام اسلامی، عقاید، آشنایی با نهج البلاغه، آشنایی با علوم قرآنی، جریان شناسی و اندیشه سیاسی اسلام از جمله دروس ارایه شده در این حوزه دانشجویی است.

مدیر حوزه دانشجویی شهید بهشتی واحد تبریز با اشاره به امتیازات تحصیل در این مرکز خاطر نشان کرد: ارایه گواهی پایان دوره، امکان ادامه تحصیل در حوزه های علمیه، بهره مندی از سهمیه عمره دانشجویی، دیدار با علما و مراجع تقلید درقم و شرکت در اردوهای فرهنگی و زیارتی از جمله امتیازات تحصیل در این حوزه دانشجویی است. /935/د102/س
ارسال نظرات