۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۹۴۷۴۶
آیت الله طبرسی:

ولایت فقیه سبب سر افرازی نظام اسلامی در دنیا شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، ولایت فقیه را یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت تبعیت از ولایت فقیه در دنیا سرافراز است.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز دیدار مسؤولان شهرستان آمل، با اشاره به درپیش بودن حادثه عظیم ششم بهمن آمل، گفت: آن حماسه تاریخی در کتاب شکوه و عظمت ملت ایران ثبت شد.

وی، حادثه ششم بهمن آمل را نقطه عطفی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: مردم ولایت مدار شهرستان آمل با خلق آن حماسه نام خود را در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند.

امام جمعه ساری با اشاره به دیدار هزاران نفر از مردم شهرستان آمل و دیگر شهرهای مازندران ششم بهمن ماه سال گذشته با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: مردم مازندران در آن دیدار تاریخی ولایت مدار و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در تلاش هستیم تا هماهنگی های لازم را برای دیدار امسال مردم مازندران با مقام معظم رهبری را نیز فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: حماسه شش بهمن آمل در تاریخ اسلام جاویدان می ماند.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که باید حماسه مردم ولایت مدار شهرستان آمل همواره زنده باشد، ادامه داد: مردم شهرستان آمل با تقدیم شهید به انقلاب از آرمان ها و دستاوردهای این نظام الهی محافظت کردند.

امام جمعه ساری با بیان این که حماسه ششم بهمن آمل شکست سنگینی برای منافقان و عناصر ضد انقلاب بود، اضافه کرد: فتنه گران در آن دوران با غفلت از ولایت مداری و بصیرت ملت ایران دست به آن گونه اقدامات جنایت کارانه می زدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که ولایت مداری و بصیرت ملت ایران در سی سال گذشته به همه دنیا ثابت شده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز دشمنان نظام اسلامی به ولایت مداری این ملت پی نبرده اند.

وی، ولایت فقیه را یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت تبعیت از ولایت فقیه در دنیا سرافراز است و همه پیشرفت های امروز این نظام به دلیل رهنمودها و هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری است./950/پ202/الف
ارسال نظرات