۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۹۵۱۰۱
در فضایی از غم و اندوه؛

پیکرحجت الاسلام و المسلمین ایازی در بهشهر تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد ایازی، مسؤول حوزه علمیه رستمکلای بهشهر صبح امروز در میان انبوه جمعیت عزادار در بهشهر تشییع شد.
تشييع پيکر حجت الاسلام و المسلمين ايازي


به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در بهشهر، مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد ایازی(ره)، مسؤول حوزه علمیه رستمکلای بهشهر و یادگار آیت الله ایازی(ره) صبح امروز در فضایی مملو از غم و اندوه و با حضور آیات نظری، طبرسی، نمایندگان خبرگان رهبری، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طلاب، روحانیان، مسؤولان استانی و کشوری و همچنین اقشار مختلف مردم در شهرستان بهشهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر این عالم ربانی، صبح امروز از بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر آغاز شد و قرار است تا ساعتی دیگر در حوزه علمیه جعفریه رستمکلای این شهرستان و در جوار پدر و برادر بزرگوارش به خاک سپرده شود.

به گزارش خبرنگار رسا، همچنین آیت الله نظری از علمای برجسته مازندران بر پیکر مطهر این عالم ربانی نماز اقامه کرد و مردم ولایت مدار استان مازندران پیکر حجت الاسلام و المسلمین ایازی را بر روی دستان خود به شهر رستمکلای بهشهر منتقل کردند.

بر پایه این گزارش، علاقه مندان به ساحت روحانیت پیکر یادگار آیت الله ایازی(ره) را در مسیر شش کیلومتری شهرستان بهشهر تا شهر رستمکلا با پای پیاده بر روی دستان خود همراهی کردند.

این گزارش می افزاید: مردم ولایت مدار استان مازندران حتی اجازه ندادند که پیکر حجت الاسلام و المسلمین ایازی را با آمبولانس از بهشهر تا رستمکلا منتقل کنند و خودشان با پای پیاده این پیکر مطهر را به شهر رستمکلا انتقال دادند.

همچنین حضرات آیات الله مکارم شیرازی و جوادی آملی، آیت الله سید محمد شاهرودی، آیت الله مقتدایی، دکتر احمدی نژاد و برخی دیگر از شخصیت های کشوری و لشگری در پیام های جداگانه ای ارتحال جانگداز حجت الاسلام و المسلمین ایازی را تسلیت گفتند.

پیکر پاک حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد ایازی قرار است تا دقایقی دیگر در حوزه علمیه رستمکلای بهشهر و در جوار مرقد پدر و برادر بزرگوارش به خاک سپرده شود.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد ایازی، مسؤول حوزه علمیه جعفریه رستمکلای بهشهر، چهارشنبه شب به علت بیماری در بیمارستانی در تهران دارفانی را وداع گفت، وی
متولد شهر نجف اشرف و تنها یادگار آیت الله ایازی بود که بعد از فوت پدر بزرگوارشان نه سال مسؤولیت اداره حوزه علمیه رستمکلا را عهده دار بود./950/پ201/الف

ارسال نظرات