۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۹۵۲۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

حمایت ملت ایران از طرح هدفمند سازی یارانه‌ها، نشانه بصیرت آنها است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، حمایت و پشتیبانی ملت ایران از اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها را نشان دهنده بصیرت و آگاهی مردم است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران به اجرای مناسب طرح هدفمند سازی یارانه ها در کشور اشاره کرد و گفت: حمایت و پشتیبانی ملت ایران از اجرای این طرح نشان دهنده بصیرت و آگاهی مردم است.

وی، تحقق عدالت اقتصادی و کمک به توزیع عادلانه درآمدها را مهم ترین اهداف اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها در کشور دانست و افزود: اجرای مناسب این طرح کشور ما در اوج شکوفایی اقتصادی قرار خواهد داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، طرح هدفمند سازی یارانه ها را یکی از مهم ترین و بزرگترین طرح های کشور پس از انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: علیرغم این که اجرای این طرح در دولت های گذشته نیز همواره مطرح بوده، اما به مرحله اجرایی نرسیده است.

حجت الاسلام شکریان، اجرای این طرح از سوی دولت دهم را نشان از شجاعت این دولت دانست و ادامه داد: همراهی بسیار خوب مردم و درک صحیح شرایط از سوی مردم شریف ایران و همدلی قوای سه‌گانه در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها بسیار قابل توجه است.

وی با بیان این که این طرح نقش به سزایی در تحقق شاخص عدالت در سلامت دارد، افزود: انتظار از دولت این است که بحث نظارت دقیق و مستمر پررنگ تر و جدی تر دنبال گردد تا اقشار آسیب پذیر جامعه دچار زیان نشود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه تصریح کرد: در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از نهادهای فرهنگی در موضوع هدفمندسازی یارانه ها در مبحث تبلیغی و ارتباطی با مردم، فعالیت خود را همزمان با دولت در مناطق مختلف استان آغاز کرده است.

حجت الاسلام شکریان ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با بهره گیری از توان تبلیغی روحانیت نقش تأثیر گذاری در تبیین مناسب طرح هدفمند سازی یارانه برای سطوح مختلف جامعه ایفا می کند که در این راستا قدم های مثتبی از سوی این سازمان در مناطق مختلف استان برداشته شده است./950/پ202/الف
ارسال نظرات