۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۹۵۷۲۷
مدیر حوزه های علمیه خواهران:

توانمندی های تبلیغی طلاب خواهر باید به صورت بهینه مورد استفاده قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خواهران، جذب حداکثری داوطلبان و بانوان در مدارس علمیه خواهران را سیاست اصلی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران دانست و خواستار استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانمندی های طلاب خواهر در عرصه های مختلف شد.
حجت‌الاسلام و المسلمين محمود رضا جمشيدي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور روز شنبه 25 دی‌ماه، در نشست مشترک مدیران استانی حوزه علمیه خواهران که در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) قم برگزار شد، فعالیت مدارس علمیه خواهران در سراسر کشور را بسیار سودمند و مفید ارزیابی کرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران در ادامه طلاب خواهر را پیشگام حفظ حجاب در کشور خواند و تاکید کرد: حضور طلاب خواهر در عرصه های مختلف تبلیغی و فرهنگی جامعه منشا آثار و برکات بسیاری است و باید از این توانمندی به نحو شایسته و بهینه استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی تصریح کرد: اگر تلاش کنیم ظرفیت پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران را افزایش دهیم، شاهد برکات و دستاوردهای فراوان آن در عرصه های مختلف نیز خواهیم بود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با تشریح سیاست‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در زمینه پذیرش بیشتر طلاب، ابراز داشت: باید با برنامه ریزی مناسب تلاش کنیم تا بتوانیم افراد بیشتری را به حوزه های علمیه خواهران جذب کنیم.

وی تعامل، هم اندیشی و هماهنگی مدیران استانی حوزه علمیه خواهران را در این راستا مهم و حساس خواند و خدمت به حوزه را خدمت به امام زمان(عج) توصیف کرد.

وی با بیان توصیه هایی دراین راستا تاکید کرد: در تبلیغاتی که برای پذیرش طلاب خواهر در حوزه‌های علمیه خواهران صورت می گیرد، باید مسائلی مهمی از جمله شؤونات حوزه‌های علمیه لحاظ گردد./924/پ202/ع

ارسال نظرات