۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۹۵۹۱۸
نادر طالب زاده:

ایدئولوژی انقلاب اسلامی تهدیدی جدی برای آمریکاست

خبرگزاری رسا ـ مستندساز و کارشناس حوزه رسانه گفت: آمریکا، از منجی گرایی، موعودگرایی و آخرالزمانی بودن انقلاب اسلامی ایران هراس دارد.
نادر طالب زاده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نادر طالب زاده، مستندساز و کارشناس حوزه رسانه، شب گذشته در نشست تخصصی مهدویت که در مسجد آیت الله انگجی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: تهدید انقلاب اسلامی به غرب، مراکز هسته ای و رشد تکنوولوژی در ایران نیست، ترس غرب و صهیونیزم بین الملل از تحول معنوی و ایدئولوژی عمیق در نظام اسلامی ایران است که احیای دین به معنای واقعی را به دنبال داشته است.

وی خاطر نشان کرد اخیرا کنفرانسی سه روزه در واشنگتن آمریکا با عنوان «مقابله با تهدید ایران» در بنیاد دفاع از دموکراسی برگزار شد که با حضور سران عالی رتبه آمریکا و رژیم صهیونیستی همراه بود.

طالب زاده ادامه داد: اینکه ایران را در این کنفراس مرکز تهدید دانستند، در واقع ترس از اندیشه امام راحل، رهبر انقلاب، امت بیدار و آرمان های انقلاب اسلامی بود، که ما امروز به عینه شاهد نفوذ این تفر ناب شیعی در کشورهای کشورهای جهان هستیم.

این کارشناس حوزه رسانه و سینما با اشاره به جنگ 33 روزه لبنان خاطر نشان کرد: حزب الله لبنان تربیت یافته مکتب و ایدئولوژی مکتب انقلاب اسلامی ایران است، چنانکه در نهایت موجب شد اسرائیل نتوان حتی از لب مرز یک روستا نیز عبور کند.

طالب زاده گفت: نتیجه این کنفرانس که با سخنرانی های متعدد سران غربی همراه بود، این شد ه تهدید آمریکا و اسرائیل برای حمله به ایران واهی است، اما تحریم اقتصادی باید تداوم یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: چرا چین که اقتصاد آمریکا را فلج کرده، برای ایالات متحده تهدید نیست اما ایران که به تازگی به فناوری هسته ای دست یافته تهدید بشمار می رود، علت این است که انقلاب اسلامی احیای دوباره ارزش های دینی بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ابعاد مختلف جنگ نرم دشمنان پرداخت و اظهار داشت: اخیرا غرب شبکه ای راه اندازی کرده که با بهترین مستندهای جهان و با بهترین دوبلاژها و زیرنویس فارسی اهداف و آرمان های دینی و انقلابی ملت ایران را نشانه رفته است.

طالب زاده با تاکید بر اینکه مساله جنگ نرم بسیار جدی است، گفت: غرب از منجی گرایی، موعودگرایی و آخرالزمانی بودن انقلاب اسلامی ایران هراس دارد، از این رو شرایطی را به وجود آورده اند که حتی یک یهودی آزاداندیش نیز نمی تواند از حقانیت اسلام حرف بزند.

این کارشناس حوزه سینمای غرب ادامه داد: به اذعان یکی از مفسرین رسانه، امروز هر چه بیشتر اخبار در آمریکا می بینی، کمتر می فهمی، این نشان از اوج نکنیک های رسانه ای غرب برای تسلط و جهت دهی به افکار عمومی جهان است.

وی با بیان این‌که ملت ایران امروز وارث یک فرهنگ و رسالت احیای دین هستند، اظهار داشت: فرمانده تحقیقات موشکی اسرائیل اخیرا اذعان داشته که تا 20 سال گذشته ایران هیچ زمینه ای در هوا و فضا نداشت، اما امروز به این فناوری های پیشرفته دست یافته، می خواهم بدانم 20 سال آینده ایران چه خواهد کرد.

گفتنی است، سلسله جلسات تخصصی مهدیت به همت بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز دهه پایانی هر ماه شمسی برگزار می شود./935/پ202/س
ارسال نظرات