۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۹۵۹۳۸
معاون پژوهش حوزه‌ علمیه خواهران:

باید از توانایی پژوهشی برگزیدگان جشنواره‌های علمی طلاب بهره برد

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خواستار استفاده از توانایی پژوهشی برگزیدگان جشنواره‌های پژوهشی طلاب شد.
محمود خالقي، معاون پژوهش حوزه‌هاي علميه خواهران


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمود خالقی در جریان بازدید از دبیرخانه جشنواره پژوهشی طلاب جوان (علامه حلی) در سخنانی این جشنواره را فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادهای پژوهشی برتر طلاب دانست و تصریح کرد: باید از این استعدادها در زمان تحصیل و پس از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به برنامه معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در زمینه راه‌اندازی مجمع فارغ‌التحصیلان پژوهشگر خاطرنشان ساخت: سالانه طلاب بااستعداد زیادی از مدارس علمیه خواهران فارغ‌التحصیل می‌شوند که باید از آموزش‌های ارائه شده به آنها استفاده برد.

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه بسیاری از خواهران طلبه توانمند آثار خود را در جشنواره علامه حلی ارائه می‌کنند، اضافه کرد: از بهترین فواید برگزاری این جشنواره این است که مدیران و تصمیم‌گیران مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران نقاط ضعف و قوت فعالیت خود را به دست می‌آورند.

وی این جشنواره را همچنین کارگاه آموزشی مناسبی برای طلاب نویسنده برشمرد و ادامه داد: اگر آسیب‌شناسی و تحلیل نسبت به آثار طلاب وجود داشته باشد، می‌توان به خوبی برای آینده فعالیت‌های پژوهشی برنامه‌ریزی کرد.

خالقی خاطرنشان ساخت: در نظر داریم طلابی که در جشنواره علامه حلی امتیازات برتر را کسب می‌کنند به قم دعوت کنیم و برای استفاده از تواناییشان به آنها برنامه بدهیم.

وی خواستار فعالیت دبیرخانه جشنواره پژوهشی طلاب جوان مستقل از دو مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران شد و اظهار امیدواری کرد با واگذاری امور رساله‌های علمی بانوان طلبه به معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران وضعیت کمی و کیفی تولید مقالات و پایان‌نامه‌ها از سوی طلاب بهبود یابد. /901/د102/ع

ارسال نظرات