۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۹۶۳۴۹

مجلس اسلامی علمای شیعه بحرین انفجار تروریستی علیه زائران حسینی را محکوم کرد

خبرگزار ی رسا ـ مجلس اسلامی علمای شیعه بحرین انفجار تروریستی علیه زائران اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا را محکوم کرد واین جنایت ها را عامل افزایش وفاداری شیعیان به اهل بیت(ع) عنوان نمود.
مجلس اسلامي علماي شيعه بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، مجلس اسلامی علمای شیعه بحرین طی بیانیه ای، انفجار تروریستی علیه زائران و عزاداران حسینی در شهر کربلا که منجر به شهید و مجروح شدن بیش از 230 تن شد را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر چهره اندیشه گمراه بعث و کینه طایفه ای تکفیری پدیدار شد و خود را با جنایتی شنیع در قالب انفجار بمب در میان خیل عزاداران حسینی نشان داد تا پیکرهای پاک تکه تکه شده پراکنده شود و دل کینه توزان برای مدت کوتاهی شاد باشد.

علمای شیعه بحرین افزودند: این افراد دارای دل هایی بی رحم، عقل هایی گچ گرفته و دست هایی جنایتکار هستند و به کشتار کودکان، زنان و کهن سالانی می پردازند که در حال برگزاری مراسمی دینی که دل ها از دیدن آنها سرمست می شود می پردازند. اینان حقیقت عشق و وفاداری جاودانه به اسلام و راه اهل بیت(ع) و همبستگی عمیق با امام حسین(ع) و شهدای کربلا که به شدت در حال افزایش است را درک نمی کنند و این جنایت ها چیزی جز راسخ و مستحکم تر شدن شیعیان در مسیرهای وفاداری و پیاده روی به سمت کربلای حسینی به همراه نخواهد داشت.

این مجلس بیان داشت: این اشرار که بر اساس برنامه ریزی استکبار جهانی فعالیت می کنند گمان می کنند که می توانند در محقق ساختن فتنه طایفه ای و بحرانی ساختن اوضاع امنیتی عراق که هدف اصلی آنان است موفق باشند، ولی به اذن پروردگار اهداف این جنایت ها محقق نمی شود و ملت عراق با قدرت و همبستگی بیشتر در خط اسلام و وحدت ملی گام برمی دارند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: مجلس اسلامی علمای شیعه این جنایت علیه زائران امام حسین(ع) را محکوم می نماییم و از همگان می خواهیم تا این جنایت شنیع را محکوم کنند و به صورت یکپارچه در برابر جبهه جنایتکار بعث و منطق تکفیر مسلمانان بایستند و از خداوند متعال برای شهدا رحمت واسعه و برای مجروحان شفای عاجل را خواستاریم./980/گ
ارسال نظرات