۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۹۶۳۶۸

همایش حامیان ولایت در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش حامیان ولایت در آستانه فرا رسیدن دهه فجر امروز با حضور روحانیان و انجمن‌های اسلامی تبریز برگزار شد.
همايش حاميان ولايت تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، معاون فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، روز گذشته در همایش حامیان ولایت که در تالار معلم تبریز برگزار شد، اظهار داشت: نظام اسلامی ایران در شرایطی از موضع اقتدار در مذاکرات هسته ای حضور می یابد، که دشمنان انقلاب هیچگاه حاضر به رشد و تعالی ملت ایران نیستند.

وی با اشاره موفقیت دستگاه دیپلماسی کشور در مذاکرات استامبول خاطر نشان کرد: اگر اعضای گروه 1+5 تا دیروز برای مذاکره پیش شرط تعیین می کردند، امروز از مواضع غیر منطقی خود عقب نشینی کرده و هیچ‌گونه سخن از تعلیق فعالیت‌های هسته ای به زبان نمی آورند.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی موفقیت نظام اسلامی را در سایه ولایت فقیه و رهبری حکیمانه رههبر فرزانه انقلاب دانست و گفت: تحریم ایران برای دشمنان نه تنها جز سرافکندگی و خاری چیزی در پی نداشته، بلکه موجب خودکفایی کشور در عرصه های مختلف شده است.

حجت الاسلام روحانی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح رسالت انجمن های اسلامی، هیئت های حسینی، روحانیان و فعالان فرهنگ دینی جامعه را خطیر دانست و تصریح کرد: متولیان امور مساجد در مقابله با جنگ نرم دشمنان در خط مقدم قرار دارند و بایستی بصیرت بخش دیگر اقشار جامعه باشند.

همچنین احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی پیروزی انقلاب اسلامی را الهام گرفته از نهضت اباعبدالله الحسین(ع) دانست و اظهار داشت: ریشه انقلاب اسلامی از حوزه های علمیه و مساجد بوده است، امروز به برکت ارتباط و اتصال انقلاب اسلامی با حماسه حسینی شاهد رشد و بالندگی در عرصه های مختلف هستیم.

وی با تاکید بر نقش انجمن های اسلامی در تداوم ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل خاطر نشان کرد: انجمن های اسلامی و روحانیت مجاهد در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب به ویژه دوران دفاع مقدس به بهترین نحو ممکن ولایت مداری را در عمل معنا کردند.

همچنین حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به ارایه گزارشی از فعالیت های انجمن های اسلامی استان ارایه کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات