۰۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۹۶۶۲۰

چهاردهمین شماره دوهفته نامه ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ جدیدترین شماره دو هفته نامه ندای طالبیه، خبرنامه حوزه های علمیه آذربایجان شرقی امروز منتشر شد.
نداي طالبيه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، چهاردهمین شماره دو هفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در تبریز منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.

گزارشی از همایش تذکر لسانی، خبر تشییع پیکر حجت الاسلام رضایی، تسریع در احداث حوزه علمیه آذرشهر، برگزاری دوره فرق و نحله های انحرافی در بناب، برگزاری یادواره شهدای جلفا در حوزه علمیه خواهران فاطمیه، بازتاب خبر اولین عروسک اسلامی در رسانه های بیگانه، معرفی کتاب تذکر لسانی در تربیت انسانی و گردهمایی معاونان تبلیغ حوزه های علمیه آذربایجان شرقی از جمله مهمترین اخبار این نشریه است.

همایش نقش روحانیت در ترویج فرهنگ وقف، گردهمایی مبلغان طرح هجرت آذربایجان شرقی، نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه تبریز با ائمه جماعات این مرکز آموزش عالی، پذیرش حوزه علمیه خواهران استان، برگزاری بیش از 5 هزار عنوان برنامه در دهه فجر و همچنین اخبار دیدارهای آیت الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب چهاردهمین شماره دوهفته نامه ندای طالبیه به شمار می رود.

بنا بر این گزارش، « آینده انقلاب اسلامی ایران؛ با مروری بر اندیشه های استاد مطهری » عنوان مقاله ای است که به قلم حامد عبدوس در این شماره از دوهفته نامه ندای طالبیه به چاپ رسیده است.

گفتنی است، دوهفته نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/ن602/ع

ارسال نظرات