۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۲:۱۳
کد خبر: ۹۶۷۶۹
علامه شیخ عفیف نابلسی:

اسراییل تا دندان مسلح در برابر مقاومت توانمند هراسان و بیمناک است

خبرگزاری رسا ـ علامه نابلسی با اشاره به اینکه ملت های جهان به سوی تغییر معادلات جاری در منطقه پیش می روند، تاکید کرد که قدرت رو به رشد مردمی و توان جهادی رو به گسترش در لبنان و فلسطین رژیم صهیونیستی را خفه خواهد کرد.
شيخ عفيف نابلسي
به گزارش خبرگزاری رسا، علامه شیخ عفیف نابلسی، امام جمعه شهر صیدا در جنوب لبنان، روز گذشته در مراسم افتتاحیه جشنواره تئاتر مدارس المهدی وابسته به حزب الله لبنان که در مجمع حضرت زهرا(س) در صیدا برگزار شد با اشاره به اینکه ملت های جهان به سوی تغییر معادلات جاری در منطقه پیش می روند، گفت: این امر، رژیم صهیونیستی را در تنگنایی واقعی قرار می دهد.

امام جمعه شهر صیدا در جنوب لبنان با اشاره به اینکه حلقه محاصره علیه رژیم صهیونیستی روز به روز تنگ تر خواهد شد، گفت: این روند تا آنجا پیش خواهد رفت که قدرت رو به رشد مردمی و توان جهادی رو به گسترش در لبنان و فلسطین، این رژیم اشغالگر را خفه کند و یکسره از صحنه روزگار محو گردد.

وی با خاطرنشان ساختن اینکه به برکت مقاومت به قدرتی برتر در منطقه تبدیل شده ایم که موجب برانگیختن احترام دولت ها و بیم و هراس رژیم صهیونیستی است، افزود: با وجود اینکه از گوشه و کنار جهان، سیل سلاح به سمت اسراییل سرازیر است تا از هیچ جهت کم و کسری نداشته باشد، باز در برابر مقاومت توانمند هراسان و بیمناک است.

علامه شیخ عفیف نابلسی با اشاره به پیروزی سیاسی حزب الله در جریانات اخیر لبنان، گفت: نخستین باری است که پیروزمند یک بازی سیاسی پارلمانی می شویم و در حالی که از آمریکا گرفته تا فرانسه و دیگر کشورهای غربی، غرق در جنون و ترسی وحشتناک کردیم به پیروزی سیاسی صلح آمیزی دست یافته ایم./981/گ
ارسال نظرات