۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۹۶۹۳۶
عضو مجلس خبرگان رهبری:

آرزوی انقلاب اسلامی برای بیداری مسلمانان در حال شکل گیری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، نظام لیبرال دموکراسی غرب را در حال فروپاشی دانست و اظهار داشت: مردم مسلمان جهان باید با وحدت و همدلی ریشه های استبداد و استعمار را از پای درآورند و در برابر توطئه های آنان ایستادگی کنند.
آيت الله کعبي، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري
آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به قیام مردمی مصر و تونس، اظهار داشت: مردم مصر و تونس با پیروی از قیام مردم ایران در دوران رژیم پهلوی، بر علیه دولتمردان خود قیام کردند و خواستار تشکیل حکومت اسلامی و براندازی نظام دیکتاتوری شدند.

آیت الله کعبی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران رحمت و فیضی الهی برای بشریت بود، خاطر نشان کرد: نماد کرامت و عزت انسانی در آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمایان است؛ از این رو ملت های آزادی خواه جهان، خواستار تغییر نظام کشور خود هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امروزه ندای فروپاشی مستکبران و پیروزی انقلاب اسلامی ایران از بام قله های جهان به گوش می رسد که این مسأله نوید ظهور منجی عالم بشریت یعنی مهدی موعود(عج) را به انسان های آزادی خواه جهان می دهد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آرزوی دیرینه انقلاب اسلامی برای بیداری‌ کشورهای اسلامی و مقابله با استکبار جهانی در حال شکل گیری است، گفت: حرکت زنجیره‌ای انقلاب‌ های مردمی که اکنون در کشورهای عربی در حال شکل‌گیری است، نشان دهنده دیکتاتوری بودن حکومت های کشور مصر و تونس است.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان در ادامه سخنان خود با بیان این که دولت های ضد اسلامی در حال افول و انزوا هستند، گفت: مردم کشور تونس با اندک فشاری بر حکومت دیکتاتوری خود توانستند آن را براندازی کنند و به یقین این براندازی در مصر نیز به وجود خواهد آمد و در آینده ای نه چندان دور هم شاهد گسترش تظاهرات و اعتراض ها در یمن، عربستان سعودی، الجزایر و اردن نیز خواهیم بود.

آیت الله کعبی با اشاره به ویژگی حرکت های مردمی کشورهای مصر و تونس، اذعان داشت: مردمی و خود جوش بودن آنها، اعلام برائت از مستکبران و حاکمیت قرار دادن ارزش های اصیل اسلامی، از ویژگی این حرکت های مردمی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود، با بیان این که امروزه عصر استبداد و استعمار به پایان رسیده، گفت: مسیر اسلامی مسیری واحد و استوار است و مردم مسلمان جهان باید با وحدت و همدلی ریشه های استبداد و استعمار را از پای درآورند و در برابر توطئه های آنان ایستادگی کنند./945/ت302/ج
ارسال نظرات