۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۹۷۰۸۶

همایش بزرگ بصیرت در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه فجر همایش بزرگ بصیرت با حضور حجت الاسلام پناهیان در تبریز برگزار می شود.
حجت الاسلام پناهيان در همايش بصيرت
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز امروز در جمع خبرنگاران گفت: حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان برای شرکت در همایش بزرگ بصیرت، بیستم بهمن ماه به تبریز سفر می کند.

وی با بیان این‌که امسال برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در هشت محور کلی مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: همایش بصیرت با حضور چهره‌های شاخص دیگر و در سطح اساتید دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری مسابقه عکس 22بهمن خبرداد و گفت: این مسابقه در سطح دانشجویان برگزار خواهد شد که براساس فراخوان این مسابقه، شرکت‌کنندگان در زمینه جلوه‌های راهپیمای بزرگ 22 بهمن در قاب تصویر به رقابت خواهند پرداخت.

حجت الاسلام حمیدی بیان داشت: آثار منتخب این مسابقه طی سال‌های آینده در قالب نمایشگاه عکس به همراه دیگر آثار مرتبط به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز با بیان اینکه علاوه بر برنامه‌های دانشجویی و اساتید، ویژه‌برنامه‌های کارکنان نیز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: جشن پیرزوی انقلاب ویژه کارکنان دانشگاه و نیز مسابقات قرآنی کارکنان دانشگاه تبریز نیز طی ایام دهه فجر اجرا می‌شود.

مسؤول کمیته دانشجویی و اساتید دانشگاه‌های تبریز در ادامه به برگزاری برنامه‌های علمی اشاره کرد و گفت: همایش برترین‌های علم و ایمان ویژه اعضای کانون‌های دانشجویی نیز طی این ایام برگزار می‌شود که با توجه به نیمه تعطیل بودن دانشگاه در ماه بهمن اختتامیه این همایش پس از دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تنوع برنامه‌های فرهنگی کمیته دانشجویی و اساتید دانشگاه‌های تبریز یادآور شد: حضور پرشور دانشگاهیان در راهپیمایی 22 بهمن همگام با سایر آحاد مردم از بارزترین برنامه‌های این کمیته است./935/د102/س
ارسال نظرات