۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۹۷۶۵۰

همایش شجره طیبه در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه فجر همایش شجره طیبه با حضور عضو مجمع تشحیص مصلحت نظام در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.
دهه فجر انقلاب اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، حسین مظفر در همایش شجره طیبه در این دانشگاه ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: حضرت امام (ره) رسول انقلاب اسلامی است که نظام شاهنشاهی 2500 ساله را برانداخت و آن را به زباله‌دان تاریخ فرستاد، احکام نورانی قرآن را در جامعه پیاده کرد و باعث شکوفایی استعدادهای ملت شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امام(ره)روح تازه‌ای به مردم و جامعه بخشید و این انقلاب بزرگ را رقم زد و باعث شد دنیا در برابر عظمت این انقلاب و امام تسلیم شده، سر تعظیم فرود بیاورند و از آن متأثر شوند.

وزیر سابق آموزش و پرورش تأکید کرد: انقلاب اسلامی ما یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌های فراملی است که از مرزهای جغرافیایی کشور پا را فراتر گذاشته و جهان را تحت تأثیر قرار داد، وضعیتی که در کشورهای افغانستان، عراق، مصر، لبنان، سوریه، تونس و... رخ داده متأثر از انقلاب اسلامی ایران است.

مظفر تصریح کرد: این روزها ایام‌الله است و باید به تفکر سپری شود زیرا یک ملت را از حضیض ذلت به اوج عزت و شرف رساند و باعث درخشش کشور در دنیا شد.

مشاور رئیس جمهور در رسانه ملی با بیان اینکه یکی از وظایف ما در این روزها سپاس از شهیدان راه خدا است، افزود: نظام ما نظامی است که دو رو دارد یکی اسلامی بودن آن است که مبتنی بر وحی است و روی دیگر جمهوریت آن است که رو به مردم و گرفتن رأی و مشارکت مردم بوده و هر دو لازم و ملزوم یکدیگرند.

مظفر گفت: باید قدر آن را بدانیم و تحت لوای ولایت فقیه، رهنمودهای رهبر فرزانه و وحدت کلمه از این انقلاب بزرگ پاسداری کرده و آن را به نسل‌های آینده بسپاریم، باید به دستاوردهای انقلاب افزوده و با هوشیاری و بصیرت از پیچ و خم‌های فتنه عبور کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه ضمن خرسندی از حضور در جمع دانشگاهیان و بسیجیان در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اظهار داشت: حضور در اینگونه جمع‌ها خود دارای دستاوردهای زیادی است.

صادق ملکی رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیز در این همایش با تبریک دهه فجر بر دانشگاهیان و بسیجیان در تعریف واژه بسیجی گفت: هر کاری که ما انجام می‌دهیم باید با نام و یاد خدا و برای خدا باشد و طوری رفتار کنیم که مصلحت و سرنوشت مردم و جامعه به رضای خداوند پیوند یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیجیان باید از سلامت فکر و نفس برخوردار باشند و در تصمیم‌گیری‌ها و موضع‌گیری‌ها از تضییع حقوق دیگران جلوگیری کنند.

ملکی تأکید کرد: بسیجی باید یک رنگ و به دور از تملق بوده و خالصانه در صحنه‌ها حضور داشته باشد تا با شناسایی تاکتیک‌های دشمنان در عصر حاضر و در جنگ نرم تاثیرگذار ایفای نقش کند. /935/د102/س
ارسال نظرات