۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۹۷۷۳۶
حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی:

تحولات بیدارگرایانه جهان، الهام گرفته از انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به قیام مردم مصر و تونس بر ضد حاکمان مستبد و خائن این کشورها، این تحولات و اتفاقات مبارک را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران ارزیابی کرد.
آيت الله محمد علي موحدي کرماني نماينده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبري آيت الله محمد علي موحدي کرماني نماينده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی از اعضای مجلس خبرگان رهبری، در گفت وگو خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تحولات اخیر در کشورهای منطقه و گسترش موج بیداری نشات گرفته از انقلاب اسلامی، ابراز داشت: این مساله به نظر می آید هم یک امر قرآنی است و هم یک جریان طبیعی حاکم بر نظام جهان مبنی بر اینکه هیچ گاه ظلم و فساد پایدار نمی ماند.

وی پیروزی حق را وعده آیات و روایات اسلامی دانست و ابراز داشت: قرآن و روایات تاکید می کند که حق پیروز و باطل نابود است، البته ممکن است باطل مدتی بماند اما هیچ گاه دوام نداشته و ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این حکومت های طاغوتی از قبیل مصر و تونس و سایر کشورهای عربی به ظاهر اسلامی نمی توانند دوام پیدا کنند، از این رو ما شاهد قیام و خروش مردم کشورهای مصر، تونس، اردن، الجزایر و دیگر کشورها هستیم.

وی با اشاره به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تحولات اخیر منطقه و قیام مردم مصر، تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموند مردم به دست اینها تحقیر شدند و به طور طبیعی وقتی ظلم شدید شود، مردم قیام می کنند و دقیقا ما این مسائل را در تحولات اخیر مشاهده کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی گفت: امیدواریم مردم مصر به اهداف خود برسند و با قیام های مردمی و عمل به راهنمایی هایی که علما و دانشمندان می کنند به طور یقین آینده خوبی در انتظار آنها خواهد بود.

وی تحولات اخیر را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: ما خدا را به خاطر این نعمت های بی بدیل شاکریم و امیدواریم به همه ما توفیق دهد تا بتوانیم به خوبی رسالت خود را در قبال این نظام اسلامی انجام دهیم. /924/ت302/ج

ارسال نظرات