۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۹۸۱۶۱
استاد حوزه علمیه قم:

دشمن از گسترش اسلام‌گرایی در دنیا هراس دارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با بیان این که امروزه شیعه مظهر اقتدار در جهان است، گفت: دشمنان به سبب آگاهی از حقانیت اسلام و مذهب تشیع، از ترویج آن در جهان و گرایش ملت‌ها به این دین و مذهب در هراس اند.
حجت الاسلام و المسلمين طبسي، استاد حوزه علميه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین نجم الدین طبسی، استاد حوزه علمیه قم، صبح امروز در آیین جشن آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج)، در مسجد اعظم حوزه علمیه اهواز اظهار داشت: در جریان امام شناسی و ارتباط دادن جامعه با امام زمان(عج) باید شناخت مردم را افزایش دهیم.

استاد حوزه علمیه قم، با اشاره به تلاش های دشمنان جهت خاموش کردن نور امامت و ولایت ابراز داشت: گرچه حکومت های فاسد برای خاموش کردن نور امامت تلاش می کنند؛ اما به سبب روشن‌شدن آن از سوی خداوند متعال، این مشعل هرگز به خاموشی نمی‌گراید.

وی به دلایل مخالفت‌های دشمنان پرداخت و گفت: دشمنان به سبب آگاهی از حقانیت اسلام و مذهب تشیع، از ترویج آن در جهان و گرایش ملت‌ها به این دین و مذهب در هراس اند.

این محقق و نویسنده عرصه دینی افزود: همچنین دشمنان به خوبی از احادیث پیامبر اکرم(ص) مبنی بر «پایان عمر استکبار به دست مهدی موعود است،» آگاهی دارند؛ از این رو در تلاش برای تخریب وجهه یگانه منجی عالم بشریت هستند.

حجت الاسلام و المسلمین طبسی با بیان این که دشمنان در طول تاریخ شیعیان و بزرگان دین را به انواع مختلف به شهادت رسانده‌اند، تصریح کرد: تشیع اکنون به سادگی به دست ما نرسیده است؛ بلکه با زجرهای فراوان ائمه اطهار و دیگر بزرگان اسلام حاصل شده است؛ از این رو باید قدر آن را دانسته و از آن مراقبت کنیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که امروز شیعه مظهر اقتدار است، ابراز داشت: این عزت و اقتدار مرهون زحمات و تلاش های ائمه اطهار(ع) و بزرگان اسلام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گسترش اسلام در جهان اشاره و خاطر‌نشان کرد: به اذعان برخی از دانشمندان عربی، امروز خانه‌ای در عربستان نیست مگر آن‌که یکی، دو نفر آنها شیعه شده باشد.

این محقق و نویسنده عرصه دینی اذعان داشت: دیگر آن فرهنگ در عربستان که مردم از هر کسی در رأس حکومت تبعیت می‌کردند به پایان رسیده و با یاری خداوند متعال آینده از آن شیعیان است؛ بنابراین امروز عالم باید سالروز ولایت امام زمان(عج) را جشن گرفته و منتظر ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) باشد./945/پ202/س

ارسال نظرات