۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۹۸۶۵۹
امام جمعه شبستر:

جریان فتنه، ندای روشن رهبر معظم انقلاب را نشنیدند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده گفت: ولی فقیه با رأفت و عطوفت اسلامی نهایت تلاش را برای جذب حداکثری و دفع حداقلی از نظام اسلامی ایران داشتند، اما جریان فتنه ندای روشن رهبری را نشنیدند.
سران فتنه
حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به فتنه 25 بهمن اظهار داشت: آنچه که مسلم است، با گذشت زمان چهره کریه منافقان و جریان فتنه بیش از گذشته آشکار‌تر و عیان خواهد شد.

وی خاطر‌نشان کرد: زمان به ضرر جریان فتنه به ویژه سران کج اندیش و خائن به ملت آنان سپری می شود، چراکه هر روز ابعاد تازه‌تری از عداوت و خیانتشان برای عموم مردم نمایان می‌شود.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به مواضع رهبر فرزانه انقلاب در 22 ماه پس از انتخابات تصریح کرد: ولی فقیه با رافت و عطوفت اسلامی نهایت تلاش را برای جذب حداکثری و دفع حداقلی از نظام اسلامی ایران داشتند؛ اما جریان فتنه ندای روشن رهبری را نشنیدند.

امام جمعه شبستر با بیان این‌که انحراف و کج اندیشی سران فتنه به حدی رسیده که آنان حتی لیاقت و توفیق توبه هم ندارند، گفت: مصلحت اندیشان زمان و آنان که موضعی دوپهلو در برابر جریان فتنه اتخاذ می کنند، بایستی مهر سکوت را از دهان خود بردارند و به سنگر ولایت بازگردند، در غیر این‌صورت مردم آنان را نیز جزو فتنه گران محسوب کرده و در آتش خشم ملت ولایت مدار خواهند سوخت.

وی با اشاره به صحنه هایی از خروش ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و تظاهرات نمازگزاران جمعه در سراسر کشور گفت: صبر مردم لبریز شده و خواستار اعدام سران فتنه هستند، چراکه شاهد پایمال شدن خون هزاران شهید انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هستند.

حجت الاسلام محمدزاده با تاکید بر موضع قاطع و اقدام سریع دستگاه قضایی در دستگیری و مجازات عاملان اصلی حوادث 25 بهمن و جریان فتنه خاطر نشان کرد: دیگر تعلل و گذر زمان در محاکمه سران فتنه جایز نیست، از این رو قوه قضائیه باید با حفظ استقلال در مجازات فتنه‌گران تعجیل کند، تا شاید این اقدام مرحمی بر دل خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشد./935/ت302/س
ارسال نظرات