۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۹۸۷۵۷
در آذربایجان شرقی؛

جشنواره دست‌های کوچک دعا برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی از توزیع فراخوان و برگزاری ششمین جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا خبر داد.
دعا
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، شهرام خدایی گفت: جشنواره دست‌های کوچک دعا با هدف تعمیق باورهای دینی و تنویر جایگاه دعا و نیایش در ذهن پاک کودکان، ششمین دوره خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به طرح‌ریزی برگزاری این جشنواره در سال‌های پیش، برگزاری دوره ششم این جشنواره را در دستور کار حوزه هنری عنوان کرد و اظهار داشت: این جشنواره با منظور انتخاب بهترین دعای تحویل سال از زبان کودکان برگزار می‌شود.

سرپرست حوزه‌هنری آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: کودکان زیر 12 سال می‌توانند خواسته‌های قلبی خود از خداوند متعال را در لحظه تحویل سال حداکثر در چهار سطر و در قالب حداکثر سه دعا به حوزه هنری آذربایجان شرقی ارسال کنند.

وی با اشاره به گاهشمار جشنواره، آخرین مهلت ارسال ادعیه را 31 فروردین سال آتی اعلام کرد و گفت: داوری و انتخاب آثار تا پایان اردیبهشت 90 صورت گرفته و اختتامیه جشنواره در روز 26 تیر ماه سال آینده، همزمان با سالروز میلاد حضرت قائم (عج) برگزار خواهد شد.

خدایی همچنین اعلام کرد: به نفر اول تا سوم این جشنواره به ترتیب سه، دو و یک سکه بهار آزادی تقدیم شده و به 20 اثر برتر هر کدام یک ربع سکه بهار آزادی تقدیم خواهد شد.

سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی همچنین از چاپ آثار برگزیده به همراه تصویر شرکت‌کنندگان در کتابی هم نام با جشنواره خبر داد.

دبیرخانه دایمی این جشنواره در حوزه هنری آذربایجان شرقی به نشانی تبریز، خ امام خمینی(ره)، چهارراه شریعتی، طبقه فوقانی سینما قدس واقع است و شرکت‌کنندگان باید برای شرکت در این جشنواره به انضمام دعای ارسالی خود یک برگ کپی شناسنامه و یک قطعه عکس 4*3 نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند./935/د102/س
ارسال نظرات