۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۹۹۹۹۸
نماینده مجلس شورای اسلامی:

اقدام آقایان هاشمی و مهدوی کنی فرصت سوژه سازی دشمنان علیه نظام را گرفت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قاین در مجلس شورای سلامی، با اشاره به اتفاقات مبارک اجلاس خبرگان رهبری، گفت: کار آیت الله هاشمی رفسنجانی و آیت الله مهدوی کنی دشمنان را خنثی کرد و فرصت سوژه سازی را از دشمنان نظام گرفت.
حجت الاسلام موسي قرباني
حجت الاسلام موسی قربانی، نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به انتخابات هیات رییسه خبرگان رهبری و برگزیده شدن آیت الله مهدوی کنی به عنوان رییس جدید مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: در این انتخاب دمکراسی به معنای واقعی کلمه عملی شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: چهره های نظام وابسته به سمت ها نیستند و خیلی راحت وقتی فردی واجد شرایط می آید که اختلافات را کم می کند، به راحتی کنار می کشند تا موقعیت برای این فرد فراهم شود.

حجت الاسلام قربانی بیان داشت: آقای هاشمی رفسنجانی نیز وقتی دیدند آقای مهدوی کنی نامزد ریاست خبرگان رهبری شده اند کنار کشیدند و این مساله از ابعاد مختلف مهم است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تجلیل از شخصیت آیت الله مهدوی کنی تاکید کرد: آیت الله مهدوی کنی شخصیت بارز و برجسته ای در نظام هستند.

وی افزود: ایشان با وجود اینکه مایل به آمدن نبودند، اما زمانی که احساس کردند به حضورشان نیاز است و شماری زیادی نیز از اعضای خبرگان از ایشان خواسته بودند، آمادگی خود را اعلام کردند.

حجت الاسلام قربانی تاکید کرد: هم کسی که مسؤولیت را بر عهده گرفت و هم کسی که مسؤولیت را واگذار کرد بر اساس احساس وظیفه و عمل به تکلیف رسالت خود را انجام دادند و این بسیار مهم است.

وی گفت: کار آقایان هاشمی و مهدوی کنی دشمنان را خلع سلاح کرد، بعضی ها دنبال ایجاد نزاع و اختلاف در کشور هستند و بر اساس اهداف خود امروز طرفدار کسانی می شوند که دیروز دشمن بودند، عکس این قضیه نیز صادق است.

نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیم آقایان مهدوی کنی و هاشمی رفسنجانی دشمنان را خلع سلاح کرد و سوژه را از رسانه های ضد انقلاب گرفت، ابراز داشت: ای کاش این اتفاق خبرگان زودتر از اینها در مورد این بزرگان می افتاد.

وی افزود: کسانی که در انقلاب اسلامی چه قبل از پیروزی انقلاب و چه بعد از پیروزی و بنا به هر دلایلی حضورشان مایه اختلاف می شود ای کاش از این اتفاق درس بگیرند و خود صحنه را به دیگران واگذار کند و جلوی اختلاف را بگیرند. /924/ت302/ص
ارسال نظرات