۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۶۷۷۳۳۱
عضو خبرگان رهبری:

مسؤولان در عمل نشان دهند برای رفع موانع تولید دغدغه و اراده دارند

مسؤولان در عمل نشان دهند برای رفع موانع تولید دغدغه و اراده دارند
عضو جامعه مدرسین گفت: از مسئولان دولتی و حاکمیتی و به طور کلی قوای سه گانه انتظار می رود در راستای تحقق شعار سال با همدلی و هماهنگی و هم افزایی تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی گفت: انتخاب شعار سال 1400 از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای عناوین سال های اخیر است و این مسأله خود نشان دهنده اهمیت موضوع اقتصاد و به خصوص توجه به تولید ملی است.

وی افزود: یکی از دغدغه های جدی مقام معظم رهبری در سال های اخیر، مساله معیشت مردم و مشکلات اقتصادی کشور بوده و تأکید ایشان همواره بر این بوده که ما باید برای رفع مشکلات و گشایش در معیشت مردم، به ظرفیت ها و توانمندی های داخل توجه کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین گفت: از این منظر از مسئولان دولتی و حاکمیتی و به طور کلی قوای سه گانه انتظار می رود که در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب به خصوص شعار سال با همدلی و هماهنگی و هم افزایی تلاش نمایند تا موانع فراروی تولید از سر راه برداشته شود.

وی بیان داشت: با وجود تحریم ها و فشارهای دشمنان در طول این چهل و دو سال، کشور ما در زمینه ها و عرصه های مختلف ، موفقیت های قابل توجه و گاه خیره کننده ای داشته و امروز هم با تکیه بر جوانان ایرانی و ظرفیت های درون و البته همت و تلاش مضاعف مردم و مسئولان می توان بر مشکلات موجود غلبه کرد.

وی همچنین گفت: آنچه در برهه کنونی حائز اهمیت است این که مسئولان با روحیه جهادی و نگاه انقلابی به دنبال حل مشکلات اقتصادی و به خصوص گره گشایی از تنگناهای معیشتی مردم باشند و این که در این باره صرفاً به حرف و شعار بسنده نکرده بلکه در مقام عمل نشان دهند که دغدغه و اراده لازم برای حل مشکلات و معضلات را دارند.

ارسال نظرات