۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۷۸۵۵۸

نشست خبری تبیین برنامه های کمیته رمضان دفتر تبلیغات برگزار شد

نشست خبری تبیین برنامه های کمیته رمضان دفتر تبلیغات برگزار شد
نشست خبری معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با موضوع تبیین و تشریح برنامه ها و اهداف کمیته رمضان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست خبری با حضور حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام حاجیانی مدیر کل فضای مجازی این معاونت با موضوع «تبیین و تشریح برنامه ها و اهداف کمیته رمضان» پیش از ظهر امروز در سالن علامه طباطبایی این معاونت برگزار شد.

حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در این نشست اظهار داشت: نزدیک به سه سال است که مسأله فضای مجازی در دفتر تبلیغات اسلامی وارد عرصه جدیدی شده و پیشران جدی آن بیانات رهبر معظم انقلاب در دی ماه 1397 بود.

وی افزود: کسانی که می خواهند در عرصه فضای مجازی فعالیت کنند باید منطق فضای مجازی را بشناسند و کسی که این منطق را نشناسد به طور قطع فعالیت او در بستر فضای مجازی محکوم به شکست است.

حجت الاسلام حاجیانی مدیر کل فضای مجازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی نیز در این نشست با اشاره به مسأله انتخاب و گزینش گری فرهنگی گفت: ما در این عرصه دچار مشکلاتی هستیم که این مشکلات در عرصه های مختلف فرهنگی در حال نمایان شدن است و ما به دنبال آن هستیم تا بینش اسلامی را در مقوله انتخاب سبک زندگی در جامعه رشد دهیم.

در ادامه این نشست خبری حجت الاسلام رحیمی رییس اداره تولید و تأمین محتوا و مسؤول ستاد عملیات تبلیغ رمضان با اشاره به کارویژه های متعدد طراحی شده برای مبلغان اظهار داشت: ما به دنبال آن هستیم تا مبلغین فعال در فضای مجازی را با یکدیگر مرتبط کنیم و کسانی که توان تولید محتوا دارند با کسانی که بستر لازم برای توزیع محتوا را در اختیار دارند مرتبط کنیم./1399/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
دو خبردر یک روز از دفتر تبلیغات در صفحه اول و اصلی رسا، چه معنا و مفهومی می تواند داشته باشد؟
0
0