۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۷۹۲۰۶

آغاز ثبت نام دوره آموزشی طرح ولایت 1400

آغاز ثبت نام دوره آموزشی طرح ولایت 1400
ثبت نام دوره آموزشی طرح ولایت از ۲۵ فروردین ماه آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بیست و ششمین دوره آموزشی طرح ولایت در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می شود و ثبت نام این دوره از ۲۵ فروردین ماه آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

علاقمندان به شرکت در بیست و ششمین دوره آموزشی طرح ولایت جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای www.tvelayat.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است ثبت نام نهایی شرک کنندگان در این دوره پس از پیش ثبت نام اینترنتی، برگزاری آزمون مجازی و انجام مصاحبه حضوری صورت می پذیرد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام و شرکت در این دوره و پرسش سوالات می توانند به نشانی tvelayat_ir در پیام رسان های ایتا و بله مراجعه کنند.

گفتنی است سرفصل‌های ۶ گانه طرح ولایت شامل «معرفت‌شناسی»، «خدا‌‌شناسی»، «انسان‌شناسی»، «فلسفه اخلاق»، «فلسفه حقوق» و «فلسفه سیاست» است که هر یک از این سرفصل‌ها به وجهی از وجوه نظام اندیشه اسلامی می‌پردازد و در صدد است که با تبیین این گزاره‌ها دانشجویان را با نظام کلی تفکر اسلامی آگاه سازد.

این دوره جایگاهی ویژه در اندیشه رهبر فرزانه انقلاب دارد تا آنجا که ایشان در ۲۵ سال گذشته فارغ از ارشادات و نکاتی که در دیدارهای خصوصی و غیرخصوصی درباره طرح ولایت مطرح فرموده اند، ۷ دیدار اختصاصی با دانش پژوهان طرح ولایت نیز داشته اند. ایشان در یکی از همین دیدارها می فرمایند:

«آنچه که من را به این اجتماع، به این برنامه، به این اردو و به این مجموعه‌ی علمی و آموزشی و فرهنگی [طرح ولایت] دلبسته و معتقد می‌کند، این است که در این‌جا آمیزه‌ای از علم و ایمان، از تفکّر و عاطفه مشاهده می‌شود.»۱۳۷۹/۰۶/۱۰

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
کاش تیم مذاکره کننده کمی، فقط کمی انقلابی بود
0
0