۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۶۷۹۶۷۵
شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ابراهیمی:

ما در راه اسلام از همه هستی، چشم می پوشیم

ما در راه اسلام از همه هستی، چشم می پوشیم
پانزدهم اردیبهشت سالروز شهادت حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابراهیمی امام جمعه شیعیان و مؤسس کالج مطالعات اسلامی در کشور گویان آمریکای جنوبی است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پانزدهم اردیبهشت ماه مصادف است با سالروز شهادت مجاهد جبهه تعلیم و تبلیغ جوان با ایمان و فداکار حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابراهیمی امام جمعه شیعیان و مؤسس کالج مطالعات اسلامی در کشور گویان آمریکای جنوبی است.

این شهید والامقام در سال ۱۳۸۳ به جرم تبلیغ دین و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی توسط سازمان های جاسوسی ربوده و پس از تحمل سخت ترین شکنجه ها، مظلومانه و غریبانه به شهادت رسید.

 

اخلاص در کنار دانش

شهید ابراهیمی اصالتا اهل استان بوشهر و متولد کربلا بود.

تواضع و اخلاص در کنار دانش و علم از او شخصیتی کم نظیر ساخته بود. آنچنان که همه را جذب و مشتاق خود کرده بود، رشد و اشتیاق مردم در کشور گویان به مذهب تشیع و انقلاب اسلامی باعث شد تا سازمان های جاسوسی مانع ادامه فعالیت این شهید در کشور گویان بشوند.

ابتدا با ایجاد محدودیت رسانه ای و ممنوع التصویر کردن ایشان و بعد هم با تهدید و در ادامه حتی با ضرب و شتم هم نتوانستند مانع فعالیت های ایشان بشوند‌.

سرانجام در ۱۴ فروردین سال ۱۳۸۳ از کنار درب کالج ربوده شد و پس از یک ماه شکنجه توسط آف بی آی و سازمان های جاسوسی پیکر مطهرش در جنگل های اطراف جرج تاون(پایتخت گویان) در حالی که دست و پایش بسته شده توسط پلیس پیدا شد.

تا کنون دولت گویان و پلیس اینتر پل با توجه به نفوذ آیالات متحده آمریکا به عنوان مقصر اصلی حاضر به ارائه هیچگونه گزارشی نشده است.

رهبر معظم انقلاب  مدظله العالی در بخشی از پیام خود در رابطه با شهید فرمودند: سنگدلانی که دست خود را به خون این جوان با ایمان و فداکار آلوده آند وابسته به هر سازمان جاسوسی که باشند ثابت کردند که اهریمنانی سنگدل ضد دانش روشنگری و ایمانند.

عاش سعیدا و مات سعیدا

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
یاد و نام شهیدان همیشه جاویدان
0
0