۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۸۱۳۴۵
حجت الاسلام غفاری فر در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

سیدحسن و اطرافیان، بلندگوی تبلیغاتی روحانی و اصلاحات

سیدحسن و اطرافیان، بلندگوی تبلیغاتی روحانی و اصلاحات
حجت الاسلام غفاری فر گفت: ما از سید حسن و تیم رسانه‌ای او انتظاری برای دفاع از دین، انقلاب، اندیشه‌های امام خمینی(ره) و نهاد مقدس شورای نگهبان نخواهیم داشت.

حجت الاسلام حسن غفاری فر، عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به انتقادات شدید سید حسن خمینی در پی ردصلاحیت برخی نامزدهای ریاست جمهوری، گفت: باید شخصیت سید حسن آقا را از رفتار غیر عقلانی و غیر اخلاقی او برای حضور و ثبت نام نامزدی انتخابات ریاست جمهوری بشناسیم.

حجت الاسلام غفاری فر اظهار کرد: آقای وکیلی در برنامه تلویزیونی  گفت که آقای سید حسن خمینی به حضور رهبر معظم انقلاب رفته بود و از ایشان استمزاج کرد که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند یا خیر؟ رهبر معظم انقلاب فرمودند: در این انتخابات به هیچ فردی توصیه ای نخواهم کرد؛ اما با اصرار سید حسن آقا و بر فرض اینکه بنده پسر شما باشم، چه توصیه ای به فرزند خود خواهید داشت، از این رو رهبر معظم انقلاب به وی فرمودند: من به فرزند خود می گویم که برای نامزدی ریاست جمهوری ثبت نام نکند.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) ابراز داشت: خط خبری قضیه استمزاج سید حسن آقا از رهبر معظم انقلاب، از سوی فرزند و بردار وی برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه شروع شد؛ زیرا سید یاسر خمینی در سخنانی گفته که ما از قبل می دانستیم رهبر معظم انقلاب با این مسأله مخالفت خواهد کرد.

حجت الاسلام غفاری فر بیان کرد: آنها این خط خبری را این گونه در رسانه های خود ترویج دادند که سید حسن آقا ادعای صلاحیت برای سکانداری و ریاست جمهوری دارد، اما به دستور رهبر معظم انقلاب در صحنه انتخابات حضور پیدا نکرده، در حالی که حضرت آیت الله خامنه ای به سید حسن آقا که خود را فرزند وی می داند، چنین توصیه ای را کرده است.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) اظهار کرد: اگر سید حسن آقا خود را فرزند حضرت آیت الله خامنه ای می داند، این نهایت بدرفتاری و کم تقوایی نیست که این گونه خط خبری را برای تضعیف جایگاه رهبر نظام اسلامی دنبال کرده است.

وی با بیان اینکه از هر سخن و فعالیت سید حسن آقا بد اخلاقی بر خواهد آمد، گفت: سید حسن خمینی، قبل از شروع ثبت نام انتخابات به گله و انتقاد از وضع موجود جامعه پرداخته بود، در حالی که عاملان به وجود آمدن اوضاع بد کنونی کشور جز حسن روحانی، جهانگیری و هاشمی رفسنجانی فرد دیگری نیستند.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) بیان کرد: زمانی که سید حسن خمینی احساس می کند که به اهداف سیاسی خود دست پیدا نکرده؛ به بلندگوی تبلیغاتی تیم دولت روحانی و جریان اصلاحات تبدیل می شود.

حجت الاسلام غفاری فر ابراز داشت: ما از سید حسن آقا و تیم رسانه ای او انتظاری برای دفاع از دین، انقلاب، اندیشه های مطهر امام خمینی(ره) و نهاد مقدس شورای نگهبان نخواهیم داشت.

وی بر لزوم تمکین به رأی شورای نگهبان از سوی نامزدهای انتخاباتی تأکید کرد و گفت: امام راحل در نامه ای به اعضای شورای نگهبان نوشتند که اگر همه مردم با شما مخالفت کردند، اما اگر شما راه حق را چیز دیگری تشخیص دادید، همان را عمل کنید.

حجت الاسلام غفاری فر با بیان اینکه تاکنون شورای نگهبان به مرّ قانون عمل کرده، افزود: شورای نگهبان افرادی را احراز صلاحیت نکرده که از بانیان به وجود آوردن اوضاع نا به سامان وضع موجود کشور هستند، زیرا که علی لاریجانی بانی برجام نافرجام بوده و جهانگیری نیز اصلی ترین عامل افزایش نرخ طلا و ارز در کشور است.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) اظهار داشت: در سال 1392 اصلی ترین کاندیدای جریان انقلابی یعنی دکتر لنکرانی رد صلاحیت شد، همچنین در سال 1396 برخی نامزدها و اوایل انقلاب امثالی مثل بازرگان رد صلاحیت شدند، اما صدای اعتراضی از چنین افرادی به شورای نگهبان بلند نشد و این آقایان احساس تکلیفی برای اعتراض به این نهاد انقلابی نکرده بودند./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Austria
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
با توجه به تصمیمات گرفته شده از سوی شورای محترم نگهبان این وظیفه تک تک عناصر انقلابی و میهن دوستان است که برای حضور حد اکثری مردم در اتخابات تمام تلاش خود را انجام بدهند این وظیفه قطعی و شرعی است.
3
1
ع ع از حوزه علمیه قم
Iran, Islamic Republic of
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
آقای غفاری فر ، آقایان شورای نگهبان ، باید بپذیرند که بد عمل کردند ، چون آش آنقدر شور شده ، که آشپز هم دادش در آمده ، و با هیچ سریشی هم درست نمی شود، خودت را زحمت نده !!!!!!!
1
0
جلیپا
Austria
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
چه عجب رسا از خودش حرکتی نشون داد در رد مواضع اصلاحاتیها
3
1
ناشناس
Austria
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
این چه حرفیه سید حسن آقا زده؟
همه نامزدهای انتخابات به طور حتم نزد شورای نگهبان یکسان هستند.
3
1
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
میگن مشکلات حالا زیر سر اقای روحانیه باشه مشکلات احمدی نژاد زیر سر کی بوده ایشون که منتخب درگاه بودن و کاملا مورد حمایت و هدیه الهی لقب گرفتن ؟؟ ۴۰ ساله از انقلاب گذشته و هرروز مردم بیشتر زیر فشار دارن له میشن هرکی امد با بدترین الفاظ و القاب گذاشتنش کنار و نفر بعدی اوردن و ۴۰ ساله این روش ادامه داره بلاخره تا کی تا کجا ؟؟ همه که تا الان یا خودفروخته بودن یا فتنه گر یا جریان انحرافی یا ...از بازرگان گرفته تا بنی صدر تا مهندس موسوی تا هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد و روحانی
0
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
چه مثال خوبی زدید ، کامل موضوع رو درک کردم . ممنون ازتون
1
0