۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۶۷۹۳۰۲
حجت الاسلام غفاری فر:

بی­ تدبیری و سوء مدیریت جریان غرب گرا برای ملت ایران روشن شده است

بی­ تدبیری و سوء مدیریت جریان غرب گرا برای ملت ایران روشن شده است
حجت الاسلام غفاری فر با بیان اینکه بی­ تدبیری و سوء مدیریت جریان غرب گرا برای ملت ایران روشن شده است گفت: دوستان و دشمنان، دولت روحانی را بی تدبیرترین دولت توصیف می کنند.

حجت الاسلام حسن غفاری فر، عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم(ع) در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به انتشار فایل صوتی محرمانه وزیر خارجه در رسانه های بیگانه گفت: احتمال اینکه انتشار فایل صوتی ظریف بر اثر نفوذ و درز اطلاعات در وزارت خارجه باشد، منتفی بوده، زیرا که از زمانی آقای حسام الدین آشنا، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری را برعهده گرفت، وی مصاحبه ها و گفت و گوهایی از دولتمردان در جهت بقای جریان لیبرال، دگراندیش و غرب گرا گرفته است.

وی با بیان اینکه جریان اصلاح طلب برای ریاست جمهوری آقای ظریف برنامه ریزی کردند، افزود: آقای ظریف در این گفت و گو شعار انتخاباتی خود را این گونه بیان کرده است که اختلاف میان ایران و آمریکا وجود دارد، اما ما با برخی اختلافات نمی توانیم کنار بیاییم، اما با بیشتر آن اختلافات می توان کنار آمد و آن را حل کرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم(ع) ابراز داشت: این فایل صوتی بدین جهت انتشار یافته که جریان جبهه ملی مصدق، نهضت آزادی بازرگان، چپ اول انقلاب آقای رفسنجانی، اصلاح طلبان آقای خاتمی و اعتدالیون آقای روحانی حفظ و استمرار یابد و جریان ششم این گروه به سردکردگی ظریف در جامعه راه بیفتد.

آقای ظریف همان محمد علی فروغی در سال 1400 است

وی با بیان اینکه آقای ظریف همان محمد علی فروغی در سال 1400 است، ابراز داشت: این جریان غرب گرا بعد از چهل سال از انقلاب توانستند که مذاکره و گفت و گوی علنی با آمریکا را عادی سازی کنند و در مرحله بعد می خواهند پای آمریکایی‌ها را در ایران باز کنند.

حجت الاسلام غفاری فر با بیان اینکه اکنون بی­ تدبیری و سوء مدیریت جریان غرب گرا برای ملت ایران روشن شده است، افزود: دوستان و دشمنان، دولت روحانی را بی تدبیرترین دولت توصیف می کنند که به دنبال اهداف ناصواب، غلط و غیر دینی هستند.

وی با بیان اینکه جریان انقلابی در مقابل جریان غرب زده اشرافی و جریان های ناسالم غرب گرا کوتاه نخواهد آمد، گفت: همان گونه که قدرت آمریکا در منطقه به شدت کاهش یافته، جریان حامی آمریکا در داخل نیز روز به روز قدرت و مقبولیت اجتماعی خود را از دست خواهد داد.

حجت الاسلام غفاری فر

جریان غرب گرا هیچ گاه قدرت طلبی را رها نمی کنند

وی با بیان اینکه جریان غرب گرا چهل سال استخوان قدرت طلبی را رها نمی کنند، تصریح کرد: آقای ظریف بعد از تحصیل در آمریکا و بازگشت به ایران در وزارت امور خارجه مشغول شد و همچنین آقای خاتمی و روحانی از اول انقلاب تا کنون مسؤولیت هایی در نظام اسلامی برعهده داشتند و هیچ گاه آنها قدرت طلبی خود را رها نکردند.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم(ع) ابراز داشت: اگر اختیار و تصمیمات سران دولتی را افراد دیگر برای آنها می گرفتند و آقای ظریف عنصر بی خاصیتی در وزارت خارجه بود، چرا آنها از مسؤولیت ها و پست های خود رها نکردند و همچنین بر سر کار و وزارت خود ماندگار هستند.

وی با بیان اینکه آقای ظریف ادعا دارد که ادبیات من ادبیات مقاومت نیست، بلکه ادبیات دیپلماسی و گفت و گو است، افزود: آیا فردی که خود را آلت دست ادبیات مقاومت می داند، به درد مدیریت شرکت خصوصی می خورد؟ این گفتار و ادعای آقای ظریف دقیقا همان جمله تقی زاده خلع لباس شده بوده که ایده غربی شدن را داشت.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم(ع) اظهار داشت: اظهارات آقای ظریف توهین به شعور 24 میلیون نفری است که در سال 1396 به دولت اصلاحات رأی دادند، که می خواستند ادبیات دیپلماسی و گفت و گو را ترویج کنند، اما طبق ادعای خود، آلت دست میدان و جریان مقاومت شدند./998/

ارسال نظرات