۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۸
کد خبر: ۶۸۱۴۶۶
حجت الاسلام قربانی مطرح کرد؛

مأموریت روحانیت در تشکیل دولت انقلابی

مأموریت روحانیت در تشکیل دولت انقلابی
عضو مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به وظایف مهم حوزویان و مبلغان در استقرار دولت جوان و انقلابی گفت: رییس جمهور دولت انقلابی باید برخاسته از بطن جامعه و دغدغه مند باشد.

حجت الاسلام علی قربانی عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حوزه انقلابی را دغدغه و مطالبه رهبر معظم انقلاب توصیف کرد و گفت: در آخرین دیدار مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سال 1394 با رهبر معظم انقلاب، ایشان فرمودند، حوزویان سبب ایجاد انقلاب شدند و باید همان ها بقاء و استمرار حوزه های انقلابی را استمرار بخشند.

عضو مجمع نمایندگان طلاب ابراز کرد: برخی از واژه حوزه انقلابی سوء استفاده کردند و هزینه های بسیاری برای نظام ایجاد کردند، که این حرکت های آنان زیبنده حوزه های علمیه نبود.

وی در بخش دیگر از سخنان بر لزوم حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و افزود: اهمیت انتخابات این دوره این است که این دوره از انتخابات از حرکت کند توسعه و پیشرفت به سمت حرکت تند و شکوفایی حرکت می شود و این حرکت باعث می شود در ریل واقعی پیشرفت قرار بگیریم و این امر نیاز به فعالیت های تبلیغی و رسانه ای دقیق و عمیق دارد.

شاخص های نامزد اصلح برای تحقق دولت جوان و انقلابی

وی در ادامه با اشاره به شاخص های نامزد اصلح برای تحقق دولت جوان و انقلابی، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بر ایمان و اعتقاد رییس جمهور تأکید دارند، زیرا اگر رییس جمهور ضعیف و بی اعتقاد روی کار بیاید، به راحتی کشور را تقدیم دشمنان خواهد کرد.

عضو مجمع نمایندگان طلاب ابراز داشت: برخی از نامزدهای نشان دادند که برخاسته از متن جامعه بوده و در امور مدیریتی محوله، خوش درخشیدند و اکنون نیز زندگی در حد متوسط جامعه را دارا هستند.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه رییس جمهور دولت انقلابی باید برخاسته از بطن جامعه، با نشاط، پرتلاش و دغدغه مند مردم باشد، گفت: با تحقق دولت انقلابی کشور در ریل پر شتاب پیشرفت و توسعه قرار خواهد گرفت و در امور داخلی و بین المللی به دستاوردهای مهمی دست پیدا خواهد کرد.

وظایف مهم حوزویان، مبلغان و طلاب در استقرار دولت جوان و انقلابی

حجت الاسلام قربانی با اشاره به اینکه  مجمع نمایندگان طلاب، جلسات مناسبی در زمینه انتخابات برگزار کرده، افزود:  قرارگاه انتخاباتی این مجمع از شش ماه قبل آغاز به فعالیت کرده و کمیته های فراوان مختلفی در زمینه انتخابات تشکیل شده و این فعالیت ها تا پایان انتخابات ادامه خواهد داد.

وی به وظایف مهم حوزویان؛ مبلغان و طلاب در استقرار دولت جوان و انقلابی اشاره و اظهار کرد: ما از حوزه های انقلابی منصف و متعادل انتظار داریم که حضور پرشور و مشارکت حداکثر مردم را در انتخابات رغم بزند و شاخص های کاندیدای اصلح را برای مردم، تبیین و بازگو کند.

عضو مجمع نمایندگان طلاب در پایان ابراز کرد: مبلغان و طلاب بدون توجه به گرایش های سیاسی و جناحی، شاخص های که رهبر معظم انقلاب در جهت تحقق دولت انقلابی بیان فرمودند را برای مردم تبیین کنند./998/

ارسال نظرات