۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۶۰۳۷۸۵
همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت؛

گردهمایی طلاب و فضلای خراسان جنوبی برگزار شد

گردهمایی طلاب و فضلای خراسان جنوبی برگزار شد
نخستین گردهمایی طلاب و فضلای خراسان جنوبی در سال جدید همزمان با نیمه شعبان در شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین گردهمایی طلاب و فضلای خراسان جنوبی همزمان با نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

میهمان و سخنران ویژه این گردهمایی مهندس محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی بود که چند مدیرکل را نیز با خود به قم و جلسه طلاب و فضلای این منطقه آورده بود تا پای درد و دل و دغدغه های آنان بنشینند.

معتمدیان در این جلسه حوزه های علمیه را مهم ترین پشتوانه نظام اسلامی دانست و از نیاز مبرم استان خراسان جنوبی به حضور طلاب و روحانیان خبر داد.

وی محرومیت استان خراسان جنوبی را به دلیل عدم نگاه درست به این منطقه دانست و در عین حال تاکید کرد که تمامی شهرستان های استان برخوردار از مواهب و نعمت های الهی است.

استاندار خراسان جنوبی مردمان این منطقه را متدین و دیندار دانست و تاکید کرد امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت روحانیت معظم بتوانیم برنامه های توسعه و عمران استان را شتاب ببخشیم.

در این جلسه همچنین حجت الاسلام علی قربانی عضو مجمع نمایندگان طلاب خراسان جنوبی و نماینده طلاب شهرستان قاین به نمایندگی از اعضای مجمع، به بیان دیدگاه ها و مطالبات روحانیان از مدیران استان پرداخت.

در ادامه این جلسه نیز مهندس جعفری، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان خراسان جنوبی گزارشی از فعالیت های این اداره کل ارائه کرد و به پرسش های طلاب در حوزه مسکن و شهرسازی پاسخ گفت.

باقری مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی نیز در ادامه این گردهمایی گزارشی از فعالیت های مربوطه ارائه کرد و با اشاره به فعالیت ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، این فعالیت ها را هدفمند و ارزشمند خواند و بر لزوم بهره گیری بیشتر از ظرفیت روحانیت به منظور تعمیق و تقویت پایه های اعتقادی دانش آموزان تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه، کمیسیون های تخصصی «مسکن»، «فرهنگ و آموزش»، «فرهنگی و تبلیغی» و «امداد و خدمات» با حضور طلاب و فضلای استان خراسان جنوبی و مدیران مربوطه برگزار شد. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات