۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱
کد خبر: ۶۰۳۷۸۳
عضو مجمع نمایندگان طلاب خراسان جنوبی:

مسؤولان نگرش های سیاسی را در مسائل اجرایی دخالت ندهند

مسؤولان نگرش های سیاسی را در مسائل اجرایی دخالت ندهند
حجت الاسلام قربانی تاکید کرد: انتظار روحانیت از مسؤولان و مدیران این است که به هیچ وجه نگرش های سیاسی را در امور اجرایی دخالت ندهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی قربانی عصر یکشنبه در گردهمایی طلاب و فضلای خراسان جنوبی که با حضور استاندار این استان در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، مطالبات روحانیت از مدیران استان را تشریح کرد.

وی عدم سیاسی کاری مسؤولان را امری مهم برشمرد و گفت: نمی توان توقع داشت مسؤولان سیاسی نباشند، اما انتظار داریم مسؤولان عملکردشان سیاسی نباشد و نگرش های سیاسی را در مسائل اجرایی دخالت ندهند.

نماینده طلاب و فضلای قاین و زیرکوه بهره گیری از مدیران لایق را دومین مطالبه روحانیت از مسؤولان اجرایی ذکر و تصریح کرد: توقع روحانیت نمی تواند چیزی جز اجرای اصل شایسته سالاری باشد.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان خراسان جنوبی ادامه داد: استفاده از ظرفیت نماینده رهبر معظم انقلاب در استان و آیت الله رئیسی نماینده مجلس خبرگان رهبری که امروز با حکم رهبر معظم انقلاب در رأس قوه قضائیه قرار دارند، از دیگر توقعات روحانیت است.

حجت الاسلام قربانی اضافه کرد: مطالبه گری باید عمومی شود، مطالبات به حق مردم محروم استان باید به صورت همگانی و جهادی پیگیری و دنبال شود.

وی اضافه کرد: روحانیت پل ارتباطی با مردم است، متاسفانه در سالیان اخیر قدری این مساله دچار آسیب گشته و ارتباط و تعامل با حوزه و روحانیت کم شده که انتظار داریم به این مساله توجه شود.

حجت الاسلام قربانی تاکید کرد:از نماینده محترم ولی فقیه و رییس قوه قضاییه که نماینده خبرگان استان هستند انتظار داریم که با تمام توان در مطالبات به حق مردم، مسؤولان و مدیران استان را کمک کنند.

وی خشکاندن ریشه های قوم گرایی و منطقه گرایی را از دیگر توقعات روحانیت از مدیران استان ذکر و تصریح کرد: متاسفانه باید اذعان کنیم این مساله تا حدودی وجود دارد؛ مسؤولان باید به این مساله توجه و در عین حال به گونه ای عمل کنند تا زمینه های اختلاف از بین برود.

حجت الاسلام قربانی در پایان گزارشی از عملکرد و فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب استان و جلسات و برنامه هایی که با حضور شخصیت های مختلف برگزار می شود، ارائه کرد. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات