۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۸۱۹۲۶
اساتید و دانش آموختگان انقلابی جامعه الزهرا خواستار شدند؛

مطالبه عذرخواهی مهر علیزاده از حوزویان

مطالبه عذرخواهی مهر علیزاده از حوزویان
اساتید و دانش آموختگان انقلابی جامعه الزهرا(س) در بی اعتبار جلوه دادن تحصیلات حوزوی بیانیه ای صادر و خواستار مطالبه عذرخواهی مهرعلیزاده از حوزویان شدند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اساتید و دانش آموختگان انقلابی جامعه الزهرا(س) در پی تعریض روز گذشته یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در جریان مناظرات و بی اعتبار جلوه دادن تحصیلات حوزوی بیانیه ای صادر کرده و خواستار مطالبه عذرخواهی مهرعلیزاده از حوزویان شدند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

ما جمعی از اساتید و طلاب جامعه الزهرا(س) نسبت به توهین یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در برنامه مناظره شنبه ۱۵ خرداد نسبت به مقام علمی حوزویان و علوم حوزوی که به حق میراث مکتب جعفری امام صادق (ع) است، اعتراض خود را اعلام می داریم.

و از مسؤولان مربوطه تقاضای پیگیری و رسیدگی به این مساله مهم که در رسانه جمهوری اسلامی ایران و در برنامه ای زنده و پربیننده اتفاق افتاد را داریم.

این توهین در واقع توهین به علما و مراجع عظام تقلید، امام راحل، مقام معظم رهبری و در راس آن توهین به ائمه معصومین(ع) و نبی اکرم(ص) می باشد و همچنین توهین به علوم حوزوی برگرفته از کتاب و سنت است و سکوت و بی تفاوتی نسبت به آن قطعا جایز نیست.

لذا جا دارد مسؤلین محترم ستاد انتخابات کشور و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شورای نگهبان نسبت به مطالبه ما مبنی بر عذرخواهی شخص مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهند و مانع تکرار این دست بی حرمتی ها و بی اخلاقی ها شوند .

از عموم طلاب، علما و مسؤولان حوزوی نیز انتظار میرود در مقابل این توهین ساکت نمانند و آشکارا اعتراض کنند تا هر غربزده ای مدرک و تحصیلات حوزوی را اینطور بیرحمانه به سخره نگیرد.

و السلام عليكم

اساتید و دانش آموختگان انقلابی جامعه الزهرا(س)

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
آیت الله رئیسی هم مجتهد است،هم دکتر.
1
0
ناشناس
Germany
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
رئیسی حتی نسبت به افراد فاسد در قوه قضائیه هم چشم پوشی نکردند و بر خلاف شایعات مطرح شده اینگونه نیست که فقط نسبت به مخالفین شدت عمل داشته باشد.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
درود بر اساتید جامعه الزهراء
0
0