۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸
کد خبر: ۶۸۴۹۷۶
آیت الله کعبی در پیامی خطاب به مردم خوزستان:

فرصت فتنه‌انگیزی در مطالبات مشروع خود را به دشمنان ندهید

فرصت فتنه‌انگیزی در مطالبات مشروع خود را به دشمنان ندهید
خوزستان - آیت الله کعبی خطاب به مردم خوزستان گفت: فرصت فتنه‌انگیزی را با مطالبه‌گری آرام و مشروع در زمینه مشکلات آب و همچنین سایر مشکلات باید از دشمن گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌گویی در پیامی به زبان عربی و خطاب به مردم استان اظهار کرد: سلام و درودم را به مردم و فرزندان عزیزمان در خوزستان می‌رسانم و به آن‌ها می‌گویم همان‌طور که می‌دانید در تلاشم تا مطالبات مشروع، قانونی و به حق شما را در رابطه با آب و سایر مشکلات به مسئولین استانی و ملی برسانم.

وی افزود: همچنین مطالبات و استغاثه شما در زمینه خشکسالی و بی‌آبی هورالعظیم و رودخانه کرخه را در سطح ملی نیز پیگیری خواهم کرد تا به اذن خدا به راه‌حل درست و سریع مشکلات رسیده و آن را حل کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: به همان صورت که رئیس جمهور منتخب، آیت‌الله رئیسی به شما وعده داد و همچنین طی گفت‌وگویی که بنده با وی داشتم به محض تصدی ریاست جمهوری سریعا به امور رسیدگی خواهد کرد.

وی افزود: همچنین از ریاست جدید قوه قضاییه درخواست پیگیری این مشکلات استان را داشتم تا حقوق عامه مردم استان احیا شود.

کعبی عنوان کرد: ما در این ماجرا تماشاچی نیستیم بلکه از طریق مجراهای قانونی و شرعی و همچنین از طریق مسئولین استانی و ملی در حال پیگیری معضل کم‌آبی هستم و صدای شما را به دفتر مقام معظم رهبری رساندم.

وی افزود: از شما تقاضا دارم که احتیاط کرده و به هجمه‌های دشمن توجه کنید چرا که درصدد سواستفاده از شرایط پیش آمده هستند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند تا به اهداف فتنه‌انگیزشان در راستای ریختن خون و به هم ریختن امنیت برسند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: همه ما مطالبه‌گر حفظ امنیت در کشور هستیم و فرصت فتنه‌انگیزی را با مطالبه‌گری آرام و مشروع در زمینه مشکلات آب و همچنین سایر مشکلات باید از دشمن گرفت./841/د101/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
رسیدگی باور مردم امری جدا از آشوب و همنوایی با دشمن است.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
استاد کعبی فرصت فتنه انگیزی را باید با حضور در خوزستان گرفت نه در قم و مشهد و تهران
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
درسته حسن روحانی بعد از این همه بلایی که سر کشور ، مردم و نظام آورد ،بره بشینه تو تشخیص مصلحت نظام؟!!!!
0
0