۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۸۶۹۸۴
در گفت‌وگو با رسا مطرح شد؛

طلاب جهادی حوزه علمیه مازندران برای همکاری با «مدافعان سلامت» به پا خاستند

طلاب جهادی حوزه علمیه مازندران برای همکاری با «مدافعان سلامت» به پا خاستند
مازندران - حجت الاسلام صادقی با اشاره شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور از همکاری و همراهی طلاب جهادی حوزه علمیه مازندران با کادر درمان خبر داد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور از همکاری طلاب جهادی حوزه علمیه استان با کادر درمان و همچنین نیازمندان و محرومان جامعه خبر داد.

وی با بیان این که طلاب و روحانیان جهادی حوزه علمیه تحت مدیریت قرارگاه جهادی حوزه علمیه استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا فعالیت خود را آغاز کرده اند، افزود: فعالیت های جهادی طلاب به صورت کاملاً خودجوش و در لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری آغاز شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: حضور در بیمارستان ها و کمک به کادر درمان، تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، تغسیل و تدفین اموات کرونایی و همچنین کمک و دستگیری از نیازمندان و محرومان از جمله مهم ترین اقداماتی است که طلاب جهادی از ابتدا آغاز کردند و هم اکنون نیز ادامه دارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه به دلیل گسترش همه گیری این ویروس منحوس، کادر درمانی کشور دچار خستگی مفرط شده اند، خاطرنشان کرد: به طور حتم حضور گروه های جهادی در مجموعه مراکز درمانی و بیمارستانی می تواند بخشی از این فشارها را کاهش دهد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که در حال حاضر نیز طلاب جهادی حوزه علمیه استان در صف نخست خدمات رسانی به مردم و کادر درمان هستند، تصریح کرد: جامعه حوزوی در کمک به مردم و تلاش گران عرصه سلامت از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پس از سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری، تلاش ها و فعالیت های گروه های جهادی در سطح کشور گسترش بیشتری خواهد یافت، بیان داشت: به طور حتم عبور از این شرایط به وجود آمده نیازمند انسجام و همکاری همه بخش های کشور است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بخشی از جامعه با مشکلات اقتصادی عدیده ای مواجه هستند، تصریح کرد: باید در قالب طرح همدلی و مواسات رسیدگی به این اقشار نیز به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که متأسفانه بی تدبیری های مسؤولان در گذشته موجب بروز مشکلات بسیاری برای ملت ایران شده است، افزود: اگر تصمیمات بهترین در خصوص مقابله با این ویروس در کشور اخذ می شد امروز وضعیت بیماری این گونه نبود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند واکسیناسیون در کشور باید تسریع شود، خاطرنشان کرد: به طور حتم با مدیریت دولت انقلابی و مردمی، شاهد کاهش مشکلات و برون رفت از وضعیت فعلی خواهیم بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جامعه حوزوی استان از هیچ کوششی برای کمک به مردم و همچنین کادر درمان فروگذار نخواهد کرد، بیان داشت: طلاب و روحانیان ثابت کردند در هر شرایطی کنار مردم خواهند ماند و به خدمت رسانی به آنها می پردازند./950/ت310/

ارسال نظرات