۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۸۹۴۷۷

آغاز سال تحصیلی المصطفی با شعار سلامت، تحول و تعالی در نظام آموزشی

آغاز سال تحصیلی المصطفی با شعار سلامت، تحول و تعالی در نظام آموزشی
نشست خبری آغاز سال تحصیلی جامعه المصطفی العالمیه امروز سه شنبه با شعار سلامت، تحول و تعالی در نظام آموزشی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست خبری آغاز سال تحصیلی جامعه المصطفی العالمیه امروز سه شنبه ساعت ۱۲ در سازمان مرکزی المصطفی با شعار سلامت، تحول و تعالی در نظام آموزشی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجید خالق پور جانشین معاونت جامعه المصطفی و حجت الاسلام والمسلمین سید حمید جزایری معاون آموزش جامعه المصطفی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین خالق پور با اشاره به سابقه فعالیت علمی جامعه المصطفی قبل از انقلاب اظهار داشت: هم اکنون بحث آموزش و علم آموزی ویژه طلاب خارجی با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی  در داخل و خارج کشور در مقاطع کاردانی کارشناسی و دکتری برگزار می شود.

وی افزود: تنوع رشته ها از امتیازات جامعه المصطفی است و این رشته ها ناظر به نیازهای کشورها بوده است همچنین علاوه بر تحصیل یک سری مهارت های جانبی را برایشان در نظر گرفته ایم که برخی از این مهارت ها ناظر به همان رشته ها است.

حجت الاسلام والمسلمین جزایری ابراز داشت: شعار امسال جامعه المصطفی العالمیه سلامت، تحول و تعالی در نظام آموزشی است، سه ویژگی مهم در این شعار دیده شده است.

معاون آموزش جامعه المصطفی تصریح کرد: جامعة المصطفی به دنبال رشد اخلاقی و معنوی دانش‌پژوهان خود است المصطفی نمی خواهد یک نظام راکد و ایستا باشد و تا به امروز المصطفی پویاست.

وی با اشاره به خدمات المصطفی عنوان کرد: یکی از خدمات المصطفی آموزش زبان فارسی است که بیش از ۵۰۰ هزار نفر زبان فارسی را آموخته و این رقم یکی از خدماتی است که به گسترش زبان فارسی کمک کرده است.

ارسال نظرات