۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۹۱۰۷۸
حجت الاسلام والمسلمین نکونام در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

فرمان «جهاد تبیین»؛ راهبردی جدید پیش روی جوانان و رسانه‌ها

فرمان «جهاد تبیین»؛ راهبردی جدید پیش روی جوانان و رسانه‌ها
امام جمعه شهرکرد بر لزوم تبیین گری علیه هجمه های دشمنان تأکید کرد و گفت: بیانات اخیر رهبر انقلاب راهبردی جدید پیش روی جوانان و رسانه های کشور قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در روز اربعین پرداخت و گفت: بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب راهبرد جدید پیش روی تمام جوانان و  رسانه های کشور قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام بیان کرد: وظیفه تمام تریبون دارها، رسانه ها و صاحبان فضای مجازی سنگین و دوچندان شده که باید آنها به تبیین گری تمام عیار علیه هجمه های دشمنان بپردازند.

وی با بیان اینکه از عاشورا تا اربعین، یک ظرفیت تمام عیار تبلیغی بود که توسط کاروان اسرا صورت گرفت، افزود: رشادت های یاران امام حسین(ع) در عاشورا و همچنین حوادث بعد از آن تا اربعین، دو ظرفیت جدا گانه ای است که اگر تبیین و تبلیغ بعد از عاشورا توسط کاروان اسرا صورت نگرفته بود، اهداف و آرمان های امام حسین(ع) در عاشورا در تاریخ مخفی مانده بود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ابراز داشت: امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) و کاروان اسرا، هرچند از نظر عده در برابر دستگاه تبلیغاتی بنی امیه کم بودند، اما چون با منطق و فطرت انسان ها و حقیقت سخن می گفتند، توانستند تمام ترفندهای بنی امیه را نقش بر آب کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه های نظام اسلامی در خنثی سازی توطئه های دشمنان، افزود: هرچند تعداد، امکانات و تجهیزات کشور ایران در مقایسه با رسانه های استکباری دنیا کمتر است، اما چون ما بر اساس منطق و اخلاق محور همراه با فطرت انسانی سخن و مطالب را بیان می کنیم و حقیقت ها را در کمال سلامت به گوش جهانیان می رسانیم، از این رو برد رسانه ای جوانان ما در فضای مجازی بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: باید همواره ملت ایران در برابر توطئه های استکبار جهانی ایستادگی کرده و جوانان ما با تبیین گری صحیح و درست نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید جوانان ما از مستکبرین دنیا، هراسی به خود راه دهند، گفت: باید جوانان ما به توانایی ها و راه خود اعتقاد راسخ داشته باشند و همچنین از غوغاسالاری رسانه های استکبار جهانی نترسند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه باید جوانان ما در زمینه تبیین گری در فضای مجازی پر انگیزه، پر کار و پرتلاش عمل کنند، افزود: اگر جوانان ما به مسیر انقلاب و آرمان های امامین انقلاب باور داشته باشند، خواهند توانست در برابر توطئه های رسانه ای استکبار جهانی، نقش خنثی کننده ای را ایفا کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
مطلب کاملی را فرمودید.
0
0