۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۷۰۸۲۷۰
مدیر دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه:

به دنبال شناسایی و معرفی گروه های نخبگانی حوزوی هستیم

به دنبال شناسایی و معرفی گروه های نخبگانی حوزوی هستیم
حجت الاسلام بهاری با اشاره شناسایی افراد نخبه به عنوان رویکرد دفتر امور نخبگان حوزه، گفت: تلاش داریم همراه معرفی نخبگان گروه های نخبگی را نیز شناسایی کرده و معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام بهاری مدیر دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه عصر روز پنجشنبه در نشست صمیمانه نخبگان جوان و استعدادهای برتر حوزه با مدیر حوزه های علمیه گفت: با ۲ سال و نیم تجربه در دفتر امور نخبگان و و رویارویی با مطالبات طلاب مسائلی را دست یافتیم و جلسه امروز هم بر اصل مسأله محوری است.

وی ادامه داد: تا به حال اسنادی که در امور نخبگان تنظیم شده است بر محور شناسایی افراد بود، اما تلاش داریم بتوانیم گروه‌های نخبگانی را هم معرفی کرده و بتوانیم این‌ها را به عرصه‌ای برسانیم که مسؤولین بلندپایه حوزه نیز گروه های نخبگانی را هم ببینند؛ دنبال هستیم جدای از افراد، گروه‌ها را نیز شناسایی و حمایت از آن ها را اجرایی کنیم.

حجت الاسلام بهاری افزود: یک دهه از تدوین اسناد بالادستی امور نخبگان می‌گذرد و باید یک بازنگری جدی در این آیین نامه‌ها وجود داشته باشد؛ اگر اصلاحات در همه ابعاد صورت بگیرد و در شناسایی و حمایت به کارگیری شود در آینده ای نزدیک حوزه قابلیت را دارد فضای بنیاد ملی نخبگان را از فنی مهندسی به تولید کنندگان علوم انسانی اسلامی ببرد.

ارسال نظرات