۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
کد خبر: ۷۰۹۹۶۷
همسر نادر طالب زاده:

رابطه ما براساس انقلاب شکل گرفت/ یک روز قصه ترور او را شرح خواهم داد

رابطه ما براساس انقلاب شکل گرفت/ یک روز قصه ترور او را شرح خواهم داد
خانم محنا با اشاره به اینکه نادر قم را بخاطر حضور روحانیت انتخاب کرده بود، گفت: ازدواج ما یک ازدواج سنتی نبود و رابطه ما براساس انقلاب شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجاتماعی خبرگزاری رسا، سرکار خانم زینب محنا همسر نادر طالب زاده چهارشنبه در نشست تخصصی «جهاد تبیین، رسانه و حوزه های علمیه» که به مناسبت گرامیداشت مجاهد خستگی ناپذیر هنرمند متعهد و سردار تبیین مرحوم نادر طالب زاده در خبرگزاری رسا برگزار شد، گفت: این اولین سفر من به قم بدون نادر است و این سفر را به خاطر حجت الاسلام والمسلمین طائب پذیرفتم، ازدواج ما یک ازدواج سنتی نبود و رابطه ما براساس انقلاب شکل گرفت.

وی افزود: نادر به قم بسیار علاقه داشت و می گفت از اینجا انقلاب جرقه خورد و در اینجا ربا را متوقف می کنیم، او قم را بخاطر حضور روحانیت انتخاب کرده بود و می دانست همه چیز از اینجا شروع می شود.

همسر طالب زاده ادامه داد: به قرآن قسم می خورم نادر غم مردم را به دوش می کشید و نسبت به حقوق مردم ایران دغدغه مند بود و خودش را سلاح و زبان مردم می دانست همچنین نادر نسبت به محور مقاومت بسیار علاقمند بود و در عراق حتی سکولارها را به اربعین می آورد و دور هم جمع می کرد.

تعداد بازدید : 15

وی با تاکید بر ترور بیولوژیکی طالب زاده خاطرنشان کرد: نادر ترور بیولوژیک شد و با این وجود که می توانست برای بهبود وضعیت جسمانی به شمال برود اما قم را انتخاب کرد و این بدلیل حضور روحانیون در قم بود.

خانم محنا با بیان اینکه من نادر را با امام خمینی مقایسه نمی کنم، اظهار کرد: نادر پیام حضرت امام را به غرب ارسال کرد و نگاه مردم نسبت به ایران متفاوت شد و آمریکا از این مطلب متنفر بود و به همین دلیل از سوی خزانه داری آمریکا به عنوان یک تروریست ویژه مورد تحریم قرار گرفت.

وی افزود: یک روز داستان ترور او را شرح خواهم داد و می گویم که آمریکا چگونه سایه به سایه به دنبال ما بود.

خانم محنا با اشاره به اینکه نادر دوازده سال به عنوان مستاجر زندگی می کرد، اظهار داشت: حتی الان هم من در یک خانه استیجاری زندگی می کنم و او به همه کمک می کرد و بسیار انسان سخاوتمندی بود.

همسر نادر طالب زاده در پایان تصریح کرد: او صداقت و اخلاص کامل عاشق ایران و جمهوری اسلامی بود. 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
شهید بیولوژیک ، روحش با حاج قاسم محشور باد ان‌شاءالله
0
0
علی از قم
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
او ترور بیولوژیک شد و در فهرست ترور غربی‌ها قرار گرفت. غربی‌ها او را در فهرستی قرار دادند که عماد مغنیه را قرار داده بودند و طالب‌زاده برای‌شان این قدر خطرناک بود. هیچ هنرمندی این جایگاه را نداشت.
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
سلام و رحمت خدا بر مردان خدا
اللهم صل علی محمد و آل محمد
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
به نظرم فامیلی درست ایشان مهنا است
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
او قلبی بزرگ داشت و عاشق همه مردم بود. عشق به ایران را در محافل بین‌المللی فریاد زد و همچنین با تشکیل کنفرانس افق نو از متفکران غربی علیه غرب کمک گرفت
1
0
شادمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
واقعا لشگر یک نفره بود

یکی مرد جنگی به از صد هزار
2
0