۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۰۰۵۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

بانوان مبلغ در هدایت فرهنگی جامعه نقش تأثیرگذاری دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که بانوان مبلغ در هدایت فرهنگی جامعه نقش تأثیر گذاری دارند، افزود: حضور تأثیر گذار بانوان مبلغ در سطح اجتماع بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی را کاهش خواهد داد.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جمع بانوان مبلغ استان در رشت گفت: مبلغان باید خالصانه در خدمت امام زمان(عج) باشند و با تبلیغ دین، قلب آقا امام زمان(عج) را شاد کنند.

وی با بیان این که بانوان مبلغ در هدایت فرهنگی جامعه نقش تأثیرگذاری دارند، افزود: حضور تأثیر گذار بانوان مبلغ در سطح اجتماع بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی را کاهش خواهد داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با ضروری خواندن حضور بانوان مبلغ در عرصه های فرهنگی کشور، خاطرنشان کرد: متولیان دینی و فرهنگی باید از توان تبلیغی بانوان مبلغ در ترویج باورهای دینی جامعه بیشتر بهره گیرند.

حجت الاسلام یاری با اشاره به این که نقش بانوان مبلغ در ترویج مبانی دینی بی بدیل و کم نظیر است، تصریح کرد: حضور تأثیرگذار مبلغان خواهر در بسیاری از عرصه های دینی و فرهنگی نشان دهنده توان بالای آنها است که نباید از این مسأله غافل بود.

وی با بیان این که متأسفانه بسیاری از فارغ التحصیلان حوزه های علمیه خواهران در عرصه های مناسب به کارگیری نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: نباید توان بالای تبلیغی این قشر تأثیر گذار در جامعه نادیده گرفته شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه سخنان خود به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای تضعیف اعتقادات نسل جوان جامعه اشاره کرد و گفت: امروز نظام سلطه سرمایه گذاری کلانی را برای کمرنگ کردن مبانی دینی در جوانان آغاز کرده است.

حجت الاسلام یاری، خواهران مبلغ را بهترین قشر برای خنثی کردن توطئه های نرم دشمنان دانست و ادامه داد: حضور مبلغان در جلساتی که بانوان برگزار می کنند می تواند مانع از ورود برخی خرافه ها و عقاید انحرافی شود.

وی در ادامه همچنین برنامه ریزی کلان حوزه های علمیه خواهران برای ایجاد زمینه لازم جهت نقش آفرینی طلاب مدارس علوم دینی در عرصه های مختلف را ضروری دانست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان بر حفظ هویت ولایی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و اظهار داشت: به هویت دینی و ولایی افتخار می کنیم و حفظ آن را بر خود وظیفه می دانیم./950/پ202/ع

ارسال نظرات