۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۴۷۰
معاون رییس جمهور:

مواضع نظام سلطه در منطقه به خطر افتاده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: با خیزش امت اسلامی مواضع آمریکا و اسرائیل در منطقه به خطر افتاده است.
حجت الاسلام سيدمحمدرضا ميرتاج الديني، نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در یادواره 212 شهید جلفا از توابع استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: خیزش ملت های اسلامی در برابر دیکتاتورهای دشت نشانده استکبار جهانی در سایه رهنمودهای داهیانه امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز شاهد بیداری مسلمانان و سقوط نظام سلطه در منطقه هستیم، بایستی سخنان برخاسته از بصیرت و بینش رهبر فقید انقلاب اسلامی را بر وحدت و انسجام امت اسلامی تاکید داشته اند، به یاد آوریم.

حجت الاسلام میزتاج الدینی با بیان اینکه مواضع آمریکا و اسرائیل در منطقه به خطر افتاده است، گفت: مسلمانان جهان همواره بایستی آن جمله ارزشمند امام راحل که فرمودند؛ « ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد » را تعبیر کرده و در صحنه مقابله با ظلم حاضر باشند.

معاون پارلمانی رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با یادآروی حماسه‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: اگر جوانان ممالک اسلامی روحیه شهادت‌طلبی رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی را الگوی خود قرار دهند، به یقین اسیر نظام سلطه نخواهند بود.

وی ولایت و شهادت را دو عنصر اصلی در نظام اسلامی دانست و گفت: ملت‌های آزادی‌خواه شمال آفریقا و حوزه خلیج فارس با الگو قرار دادن این دو عنصر‌، راه آزادی را در پیش گرفته اند، همان‌گونه که ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی با مقاومت و ایستادگی به جهانیان ثابت کردند که می توان با تکیه بر تعالیم اسلامی در برابر دولت های مستبد و دیکتاتور ایستاد.

گفتنی است، در ادامه این یادواره مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مدیحه سرایی در رثای شهدای جنگ تحمیلی پرداختند./935/پ202/س
ارسال نظرات