۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۰۶۸۶
با پیام آیت‌الله جوادی آملی؛

فاز دوم حوزه علمیه امام حسن عسکری آمل افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ فازدوم موسسه آموزش عالی حوزوی و مدرسه علمیه امام حسن عسکری آمل با پیام حضرت آیت‌الله جوادی آملی و با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور افتتاح شد.
فاز دوم حوزه علمیه امام حسن عسکری آمل افتتاح شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه فازدوم موسسه آموزش عالی حوزوی و مدرسه علمیه امام حسن عسکری آمل با پیام حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی و با حضور آیت‌الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.

براساس این گزارش، فاز دوم حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل شامل یک ساختمان در چهار طبقه و با زیربنای هزار و 300 متر مربع است، که طبقه اول این ساختمان شامل بخش های مدیریت، معاونت آموزش، معاونت مرکز تخصصی و اداری مالی و طبقه دوم و سوم نیز شامل کتابخانه دیجیتال، معاونت آی تی، سالن آمفی تئاتر و سوئیت است.

حجت الاسلام طاهری مدیر حوزه های علمیه مازندران با اشاره به این که مرکز تخصصی آموزش عالی امام حسن عسکری(ع) هم اکنون در دو رشته کلام و تفسیر مشغول فعالیت است، خاطرنشان کرد: در سند توسعه فعالیت‌های این مرکز تخصصی تعداد رشته‌ها به هفت مورد افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به این که کتابخانه دیجیتال یکی از بخش‌های مهم حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) محسوب می شود، تصریح کرد: در حال حاضر دو هزار عنوان کتاب در این مجموعه وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک توسعه خواهد یافت.

حجت الاسلام طاهری همچنین به برگزاری گردهمایی مدیران مدارس علمیه مازندران بعد ازظهر روز چهارشنبه با حضور آیت الله مقتدایی اشاره کرد و گفت: این هم اندیشی نیز به میزبانی حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار می شود.

وی بررسی آخرین وضعیت مدارس علمیه استان، بیان مشکلات و ارائه راه کارهای لازم جهت تقویت مسائل آموزشی و پژوهشی مدارس را مهم ترین هدف برگزاری این نشست اعلام کرد.

گفتنی است، در این مراسم شماری از نمایندگان خبرگان رهبری و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام عبدالکریم فرحانی معاون امور مدارس، علی عباسی، معاون آموزش حوزه‌های علمیه نیز حضور داشتند./950/پ202/ص

ارسال نظرات